آقای رئیسی تحویل بگیرید! فیلترینگ دولت شما این صنعت را نابود کرد

0
67


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۰۶:۳۵:۰۰

|

|





بالای ۶۰٪ از درآمد بازی‌سازان از گوگل پلی است، که ادامه فیلترینگ باعث نابودی صنعت ساخت گیم در ایران شده است.




آقای رئیسی تحویل بگیرید! فیلترینگ دولت شما این صنعت را نابود کرد


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۰۶:۳۵:۰۰

ابوالفضل صادق، رئیس کمیسیون بازی سازان نظام صنفی رایانه ای، فیلترینگ «گوگل پلی» را ضربه ای جبران ناپذیر به صنعت دیجیتال در ایران توصیف کرد.

به گزارش انتخاب، وی گفت بزرگترین چالشی که همه استارتاپ ها و بازی سازها پس از محدودیت های اخیر، با آن درگیر هستند و عملا ریشه صنعت دیجیتال را می خشکاند، به ویژه در صنعت بازی سازی که در ایران صنعتی نوپا است؛ فیلتر شدن گوگل پلی است. متاسفانه دوستان به راحتی می گویند تنها دو اپلیکیشن واتس آپ و اینستاگرام فیلتر شده است ولی هیچ اشاره ای به فیلتر شدن گوگل پلی نمی کنند که نزدیک به دو الی سه ماه است که فیلتر است

این فعال استارتاپی خاطرنشان کرد: ابزار های توسعه ای که بازی سازان نیاز دارند در گوگل پلی است و نمی توانند از آن ها استفاده کنند ضمن اینکه بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد از درآمد بازی ساز ها از گوگل پلی بود که به نحوی با دور زدن موانع بازی های خود را منتشر می کردند اما با فیلتر شدن گوگل پلی عملا دسترسی پلیر ها و کاربران به گوگل پلی قطع شده است و کانال درآمدی بزرگی از بین رفته است. بالای ۶۰٪ از درآمد ما از گوگل پلی است که امروز فیلتر است و عملا با این قضیه ما را به نابودی می‌کشانند.




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید