حرکت خوب دوم از سوی کمیته جوانان

0
61



کد خبر : ۱۸۶۸۱۶۸ |
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳ |
۴۹۲ بازدید |

۰
دیدگاه


کمیته جوانان در کنار استعداد یابی برای تیم های ملی پایه قصد دارد به فعالیت های تیم ملی نونهالان هم رنگ و بوی جدی تری ببخشد.

حرکت خوب دوم از سوی کمیته جوانان

به گزارش “ورزش سه”، این بار کمیته جوانان پیش از انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دست به استعداد یابی زد و بعد از آزمایش ده ها هزار بازیکن در نقاط مختلف کشور کمتر از صد بازیکنی را در هر دو رده سنی انتخاب و در اختیار کادر فنی تیم ملی نوجوانان و جوانان قرار داد تا آنها در شروع کار به جای حضور در شهرهای مختلف و استعداد یابی القای تاکتیک را شروع کنند که این اتفاق خوب منجر به موفقیت هر دو تیم در مسابقات مقدماتی جام ملت ها شد و به زودی تیم ملی جوانان اسفند ماه برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی مسابقه می دهد و تیم ملی نوجوانان هم در ماه های ابتدایی سال آینده به مسابقات نهایی جام ملت ها می رود تا برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی تلاش کند.

تیم ملی نونهالان بر خلاف تیم ملی نوجوانان درگیر مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت ها و کسب سهمیه حضور در جام جهانی نیست و تنها مسابقاتی که در این رده سنی برگزار می شود، کافا است. با این حال کمیته جوانان قصد دارد، به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی نوجوانان و شناخت استعداد ها از همان دوره نونهالی به این رده سنی هم توجه ویژه ای داشته باشد که این دومین حرکت خوب از سوی کمیته جوانان بشمار می رود.

بر اساس این طرح این بار تیم ملی نونهالان زمان بیشتری را صرف تمرینات و آماده سازی برای مسابقات کافا خواهد کرد و این می تواند شانس قهرمانی تیم اصغر مازیار را بیشتر کند. چون در دوره قبل این تیم در یک فرصت بسیار کم برای حضور در مسابقات کافا آماده شد. با این وجود ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و در نهایت به عنوان نایب قهرمانی بازی ها رسید. البته کادر فنی تیم ملی نونهالان به شرایط سنی دو رقیب یعنی تاجیکستان و افغانستان اعتراض داشتند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید