اهمیت استفاده از کارت ویزیت برای مشاغل

0
67


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از روش‌های بسیار موفق برای معرفی خدمات مشاغل و افزایش درآمد استفاده از کارت ویزیت است. به‌نحوی‌که شما در تمام شرکت‌های بزرگ و کوچک و مؤسسات گوناگون یا حتی مراکز خرید با این کارت‌ها روبه­رو می‌شوید که بر روی آن آدرس و نام کسب‌وکار نوشته شده است. همچنین راه‌های ارتباطی نیز از این طریق مشخص می‌شوند و در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. به همین دلیل می‌توان گفت نقش کارت تبلیغ در جذب مشتری بسیار مهم است.

اما بسیاری از کاربران برای تهیه یا سفارش این محصول به افراد غیرمتخصص مراجعه می‌کنند یا اینکه از طرح‌های آماده استفاده می‌کنند که در این شرایط تغییری در جذب مشتری و درآمد اتفاق نمی‌افتد و فعالیت­های شما برای تبلیغات با شکست مواجه می­شود؛ بنابراین هرچه کارت ویزیت شغل شما ویژگی­های خاصی داشته باشد و لوگوی مخصوص برند خودتان بر روی آن ثبت شود، تأثیرگذاری آن بر مخاطب بیشتر می‌شود.

تهیه کارت ویزیت سیسمونی

به اقلامی که قبل از تولد کودک برای زمان به ‌دنیا آمدن او تهیه می‌شود، سیسمونی می‌گویند که در سطح شهر یا فضای مجازی برندهای مختلفی به فروش این لوازم می‌پردازند. به همین دلیل استفاده از کارت ویزیت می‌تواند برند شما را در ذهن مشتری هک کند و به‌صورت کلی خدمات شما را به آن­ها معرفی کند که از این طریق شما می‌توانید نسبت به رقبا در حوزه تبلیغات پیشی بگیرید. به شرطی که بر روی کارت از طرح‌های مناسب استفاده کنید و جذابیت آن را افزایش دهید.

بر روی کارت چاپ شده برای شغل فروش سیسمونی باید همه معیارها مثل رنگ متناسب با شرایط کاری و خدمات، طرح و پس‌زمینه مناسب، متن کامل برای معرفی اطلاعات و… به­طور کامل رعایت شوند. همچنین وکتورها و عکس‌های به‌کاررفته در طراحی کارت ویزیت سیسمونی مرتبط با محیط کار است و در کل می‌توان گفت کیفیت طرح بسیار زیاد است.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت برای مشاغل

تهیه کارت ویزیت خیاطی

یکی از کسب‌وکارهایی که مشتری آن زیاد است و در طول روز ممکن است افراد با سلایق مختلف به آن مراجعه کنند، مغازه خیاطی است. این افراد برای سفارش لباس موردنظر خود و تحویل آن ممکن است چندین بار به مغازه شما مراجعه کنند و به همین دلیل نیاز به یک راه ارتباطی با شما خواهند داشت. استفاده از کارت ویزیت خیاطی می‌تواند در افزایش تعداد مراجعه‌کنندگان و رونق کسب‌وکار شما تأثیر فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

علاوه­براین برخی از افراد ابتدا چندین مزون و مغازه خیاطی را بررسی می‌کنند تا طراح موردنظر خود را پیدا کنند و سپس سفارش خود را ثبت کنند که در این صورت کارت ویزیت شما می‌تواند به‌عنوان یک راه ارتباطی، مشتری را به مغازه بازگرداند. به همین دلیل استفاده از کارت یک روش بازاریابی در این شغل است. برای افزایش تأثیرگذاری این روش تبلیغی باید طراحی آن را به یک متخصص بسپارید. همچنین بهتر است لوگوی مخصوص خودتان را داشته باشید و اطلاعات کافی بر روی کارت چاپ کنید.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت برای مشاغل 

تهیه کارت ویزیت کیف و کفش

به دلیل اهمیتی که کیف و کفش در استایل افراد دارد و حساسیتی که نسبت به تهیه آن در میان آقایان و بانوان وجود دارد، در هنگام خرید این محصولات وسواس زیادی در افراد ایجاد می‌شود. به همین دلیل مغازه کیف و کفش در طول روز مشتریان مختلفی را به خود می‌بیند که در پشت ویترین یا داخل مغازه محصول خاصی را می‌بینند و برای بررسی موارد دیگر از مغازه خارج می‌شوند. در این شرایط اگر مغازه کارت تبلیغی مناسب داشته باشد می‌تواند در جذب مشتری تأثیر فوق‌العاده زیادی بگذارد. به­طور مثال اگر بر روی کارت آدرس شبکه‌های اجتماعی مجازی مغازه کیف و کفش ثبت شده باشد، کاربر به‌راحتی می‌تواند به آن مراجعه کند و محصولات شما را با دقت بیشتری بررسی کند.

البته طرح موجود روی کارت ویزیت کیف و کفش بهتر است به‌صورت حرفه‌ای طراحی شود و از رنگ‌بندی‌های خاصی برخوردار باشد که مرتبط با این شغل است. همچنین وجود اطلاعات کافی درباره نحوه فعالیت شما در مغازه و تنوع محصولاتتان باعث می‌شود افراد با سلایق گوناگون به فروشگاهتان مراجعه کنند. در کنار این موارد وجود طرح‌های شیک و خاص با لوگوی مخصوص خودتان می‌تواند نام مغازه شما را در ذهن مخاطب نگه دارد.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت برای مشاغل

تهیه کارت ویزیت طلا فروشی

یکی از مشاغل دیگر که تصور عمومی جامعه نسبت به آن مثبت است و جزء کسب‌وکارهای بازاری قابل‌توجه به شمار می‌رود، طلافروشی است. مشتریان این کسب‌وکار را بسیار سودآور می‌دانند که نیاز به بازاریابی ندارد و مشتریان آن همیشه پروپاقرص هستند. اما باید بدانید یکی از مهم‌ترین مسائل در شغل به طلافروشی ایجاد اعتماد میان فروشنده و خریدار است. اکثر افرادی که به طلافروشی مراجعه می‌کنند خانم‌ها هستند و تنوع محصولات شما برای آن­ها بسیار مهم است. در این شرایط وجود کارت تبلیغ می‌تواند یک روش کاربردی باشد که مخاطبان را دوباره به مغازه بازگرداند.

در واقع کاربر می‌تواند پس از بررسی شرایط موجود نسبت به تهیه محصول مدنظر خود از طریق اطلاعات موجود بر روی کارت اقدام کند. اما باید کارت ویزیت طلا فروشی بسیار شیک و باکلاس باشد و طراحی ساده‌ای داشته باشد تا بیشتر جلب‌توجه کند و لوگو یا نام کسب‌وکار شما در ذهن مخاطب ثبت شود. علاوه­براین باید بدانید رقبای شما نیز در حوزه تبلیغات فعال هستند و اگر کارت شما خلاقیت کافی نداشته باشد، تأثیر کافی در ذهن مخاطب نخواهد داشت؛ بنابراین بهتر است برای این کار از یک طراح متخصص کمک بگیرید و نسبت به ویژگی‌های یک روش بازاریابی مناسب اطلاعات کافی به دست آورید تا طرح تبلیغاتی شما به نتیجه برسد.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت برای مشاغل

نتیجه‌گیری

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی هستند که در حوزه طراحی و تولید کارت ویزیت فعالیت می‌کنند؛ اما فقط برخی از آن‌ها کیفیت کافی دارند و در این زمینه متخصص هستند. ایران طرح در این زمینه سابقه فعالیت چندساله دارد و از جدیدترین متدهای روز دنیا برای افزایش موفقیت طرح شما استفاده می‌کند. همچنین دستگاه‌های مورد استفاده در این مجموعه برای طراحی کارت بسیار پیشرفته هستند که نتیجه کار را رضایت­بخش می­کنند. دانلود طرح ، وکتور و تصویر استوک در ایران طرح بسیار ساده و آنلاین می باشد. هم می توانید طرح خود را بصورت تکی خریداری کنید و همچنین با خرید اشتراک ماهانه به همه فایل های سایت دسترسی داشته باشید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید