حمله روزنامه کیهان به حسن روحانی؛ مقصر اصلی پسرفت اقتصادی کشور و نارضایتی مردم است!

0
66


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۰:۴۰:۰۰

|

|





روزنامه کیهان نوشت: آقای روحانی از متهمان و مقصران اصلی پسرفت اقتصادی کشور در دهه ۹۰ است و به نظر می‌رسد با برخی اظهارات نظیر سخنان اخیر، بیشتر فرافکنی و فرار به جلو می‌کند.




حمله روزنامه کیهان به حسن روحانی؛ مقصر اصلی پسرفت اقتصادی کشور و نارضایتی مردم است!


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ۲۰:۴۰:۰۰

 روزنامه کیهان با حمله به حسن روحانی، او را مقصر اصلی پسرفت اقتصادی کشور و نارضایتی مردم دانسته است.

به گزارش کیهان، رئیس دولت یازدهم و دوازدهم گفت: مسئولان باید بدانند نارضایتی‌ها باید چاره‌جویی شود و ریشه‌یابی اعتراضات و پاسخگویی به مردم وظیفه مهم مسئولان است. اظهارات آقای روحانی هرچند در کلیات درست است، اما عملکرد شخص وی و برخی اعضای موثر دولتش، از علل اصلی نارضایتی مردم است که متاسفانه همواره از سوی این طیف انکار شد و نتیجه آن، سرخوردگی بخشی از مردم و کاهش میل مشارکت در انتخابات بود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: عملکرد اقتصادی به‌شدت مخرب و ناکارآمد این طیف موجب شد که محبوبیت روحانی در سال پایانی ریاست جمهوری به شش درصد برسد. رکورد تورم ۶۰ درصدی، محصول همین دوره و عملکرد است. یکی از سوءتدبیر‌های فاحش دولت روحانی، چهار سال حذف کارت سوخت و سپس، سه برابر کردن قیمت بنزین بود که موجب اعتراض مردم و بهانه‌ای برای موج‌سواری و آشوب‌افکنی دشمن شد.آقای روحانی از متهمان و مقصران اصلی پسرفت اقتصادی کشور در دهه ۹۰ است و به نظر می‌رسد با برخی اظهارات نظیر سخنان اخیر، بیشتر فرافکنی و فرار به جلو می‌کند.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید