منچستریونایتد ۲-۰ فارست: شیاطین در یک‌قدمی جام

0
61



کد خبر : ۱۸۶۸۱۳۰ |
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۷ |
۸٫۹K بازدید |

۲
دیدگاه


منچستریونایتد یا پیروزی ۲-۰ مقابل ناتینگهام فارست، با برتری ۵-۰ در مجموع دو دیدار راهی فینال جام اتحادیه انگلیس شد.

منچستریونایتد ۲-۰ فارست: شیاطین در یک‌قدمی جام

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان اریک تن‌هاخ که در دیدار رفت با سه گل حریف را شکست داده بودند، امشب هم کاری سختی نداشتند و با برتری ۲-۰، حریف نیوکسل در فینال جام اتحادیه شدند.

بازی با برتری یونایتدها آغاز شد و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی‌توانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۹، روی ارسال خطرناک لوک شاو، این کاسمیرو بود که می‌توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما وین هنسی با واکنش به موقع، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

1797407
برتری یونایتدها در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت و این تیم صاحب چند موقعیت خوب شد، از جمله در دقیقه ۴۵ که ضربه سر ووت وخهورست به تیر دروازه ناتینگهام فارست برخورد کرد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را هم یونایتدها بهتر آغاز کرد اما در دقایق ابتدایی نتوانستند روی دروازه حریف خطرساز شوند. با حضور مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و جیدون سانچو در زمین، حملات این تیم خطرناک تر شد تا اینکه در دقیقه ۷۳، سرانجام قفل دروازه فارست باز شد.
روی توپ ربایی کاسمیرو در میانه زمین بود که ابتکار رشفورد صاحب موقعیت شد اما بعد از اینکه ضربه او برگشت داده شد، مارسیال توپ برگشتی را تبدیل به گل تا یونایتد پیش بیفتد.

1797406
تنها سه دقیقه بعد، این تیم به گل دوم رسید. این بار برونو فرناندز بود که پایه گذار گل شد و ارسال او به تیر دوم را رشفورد با ضربه سر برای فِرِد فراهم کرد و او هم دروازه خالی را باز کرد تا حساب کار ۲-۰ شود.

1797408
در دقایق پایانی هم یونایتد این فرصت را داشت تا به گل های بعدی برسد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت یونایتد با پیروزی ۲-۰ و برتری ۵-۰ در مجموع دو دیدار، راهی فینال جام اتحادیه شد.
در صورتی که آنها بتوانند در فینال نیوکسل را شکست بدهند، این اولین قهرمانی آنها در یک جام از سال ۲۰۱۷ خواهد بود. آنها آخرین بار در زمان حضور ژوزه مورینیو در این تیم قهرمان لیگ اروپا شدند. 
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید