کشتی گیر آذربایجانی با وضعیت عجیب در آغوش امیرحسین زارع/ اثباتی برای سیاسی نبودن انصراف از مبارزه!+عکس

0
91


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۲۱:۰۵:۵۲

|

|


پاسخ به یک حاشیه عجیب؛



حاضر نشدن کشتی گیر آذربایجانی برابر امیرحسین زارع باعث ایجاد یک شایعه خبرساز شد.


کشتی گیر آذربایجانی با وضعیت عجیب در آغوش امیرحسین زارع/ اثباتی برای سیاسی نبودن انصراف از مبارزه!+عکس


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۲۱:۰۵:۵۲

دیشب قرار بود در مسابقات کشتی کرواسی و در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع به مصاف گئورگی مشویلدیشویلی برود اما آزادکار ۳۱ ساله روی تشک حاضر نشد.

به گزارش خبرورزشی، این اتفاق سبب شد شایعات زیادی پیرامون مشویلدیشویلی شکل بگیرد؛ تا جایی که غیبت او را به تیره و تار شدن روابط ایران و جمهوری آذربایجان در روزهای اخیر به دلیل حمله به سفارت باکو در تهران، مرتبط دانستند. این ماجرا در فضای رسانه ای برای این کشتی گیر دردسرساز شده است.

امیرحسین زارع

البته انتشار عکس‌هایی از مشویلدیشویلی نشان از مصدومیت شدید چشم او دارد. هرچند این آسیب‌دیدگی به دلایلی مانند برخورد انگشتان حریف در کشتی، عجیب و غیرطبیعی نبوده ولی تورم چشم این آزادکار قابل توجه است.

با این حال کشتی گیر آذربایجانی با لبخند روی سکو کنار زارع ایستاد و با دستانش هم حرکتی خاص انجام داد تا نشان دهد او شخصا مشکلی با کشتی گیر ایرانی نداشته است.

البته مشویلدیشویلی تنها حریف آذربایجانی کشتی‌گیران ایرانی در زاگرب نبوده تا مشخص شود حداقل تصمیمی جمعی اتخاذ نشده و احتمالا مصدومیت باعث شده زارع بدون مبارزه به مدال طلا برسد. در همین خصوص امروز دیگر کشتی گیر آذربایجانی برابر  ملی پوش کشورمان به میدان رفت.

با این اوصاف باید منتظر واکنش اتحادیه کشتی جهانی در قبال این انصراف کشتی‌گیر سنگین‌وزن آذربایجان بود.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید