یووه ۱-۰ لاتزیو: بیانکونری این جام را می‌خواهد

0
68



کد خبر : ۱۸۶۸۲۸۲ |
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۹ |
۴٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


یوونتوس با پیروزی ۱-۰ مقابل لاتزیو، به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا صعود کرد.

یووه 1-0 لاتزیو: بیانکونری این جام را می‌خواهد

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان مکس آلگری که بعد از کسر ۱۵ امتیاز در سری A شانسی برای قهرمانی ندارند، امشب در کوپا ایتالیا موفق شدند لاتزیو را شکست بدهند و به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه ۱۴ بود که اولین موقعیت بازی نصیب ماتیا زاکانی شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد نوبت یوونتوسی‌ها بود که روی دروازه حریف خطرساز شوند اما ضربه فیلیپه کاستیچ را لوئیس ماکسیمیانو به خوبی مهار کرد.
در ادامه این بازیکنان یوونتوس بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما حملات این تیم به موقعیت خاصی روی دروازه حریف منجر نمی شد تا اینکه یک دقیقه پیش از پایان نیمه اول، سرانجام این تیم به گل رسید. روی ارسال کاستیچ از سمت راست بود که گلیسون برمر از اشتباه ماکسیمیانو در خروج از دروازه استفاده کرد و با ضربه سر دروازه لاتزیو را باز کرد. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را لاتزیو با یک تعویض آغاز کرد و پدرو رودریگس به جای چیرو ایموبیله به زمین رفت تا تیم میهمان این نیمه را هجومی تر آغاز کند. بازیکنان لاتزیو در دقایق ابتدایی بازی را در اختیار داشتند اما نمی‌توانستند موقعیت خاصی روی دروازه یووه ایجاد کنند.
در ادامه بازی متعادل شد و یوونتوسی ها هم پیش کشیدند و در دقیقه ۷۰ بود که مویزه کین صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او از زاویه ای نه چندان مناسب را ماکسیمیانو مهار کرد.
در دقایق پایانی بازی این یوونتوسی‌ها بودند که برای زدن گل دوم تلاش بیشتری به خرج دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود یووه به پایان رسید.
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید