مقصد نهایی گلر جنجالی آرژانتین مشخص شد

0
80



کد خبر : ۱۸۶۸۴۳۲ |
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۷ |
۱۴٫۴K بازدید |

۲
دیدگاه

در تاریخی که هنوز تعیین نشده است


مدیر ورزشی باشگاه اتلتیکو ایندپندینته اعلام کرد که اعضا و هواداران این باشگاه نسبت به بازگشت مارتینز در هر زمانی هیجان‌زده هستند.

مقصد نهایی گلر جنجالی آرژانتین مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، امیلیانو مارتینز با درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ و البته حواشی متعددی که در طول و بعد از مسابقات داشت، به یکی از چهره‌های مهم فوتبال دنیا طی این چند وقت اخیر تبدیل شده است. او که در بازگشت به استون ویلا، با استقبالی با شکوه مواجه شد، از همین حالا برای پایان فوتبالش مشتری دارد.

پابلو کاوالرو، مدیر ورزشی باشگاه اتلتیکو ایندپندینته در اظهارات اخیر خود گفته است: مارتینز گفته بود که اگر قهرمان جهان شود برای ایندپندینته بازی خواهد کرد. امیدوارم او روزی به باشگاه سابق خود برگردد چرا که این جا، باشگاهی است که مارتینز دوستش دارد. ما برای آینده‌ای که احتمال حضور او وجود دارد، هیجان‌‌‌زده‌ایم. همه این جا این تصور را در ذهن خود می‌پرورانند که امیلیانو فوتبالش را در ایندپندینته به پایان می‌رساند.

1798078

کاوالرو اما خوب می‌داند که هنوز برای این رویاپردازی زود است و دروازه‌بان جنجالی تیم ملی آرژانتین فرصت‌های بهتری را می‌تواند در فوتبال اروپا تجربه کند. او با اشاره به این موضوع افزود: البته مارتینز خانواده‌ای دارد و فوتبال شغل اوست. نمی‌توان او را مجبور به هر تصمیمی کرد. ما از او به خاطر این که نماینده‌ای شایسته برای ایندپندینته بود تشکر می‌کنیم. امیدواریم که امیلیانو موفقیت‌های اخیر را در ادامه نیز تکرار کند.

امیلیانو مارتینز که اکنون ۳۰ سال سن دارد، فوتبال حرفه‌ای خود در بخش پایه را از باشگاه اتلتیکو ایندپندینته (۲۰۱۰-۲۰۰۸) آغاز کرد و سپس راهی آرسنال شده و کار خود را در فوتبال انگلیس ادامه داد. البته مارتینز در ادامه، بازی در فوتبال اسپانیا را نیز تجربه کرد. با توجه به صحبت‌های اخیر کاوالرو، به احتمال زیاد، ایندپندینته مقصد پایانی مارتینز خواهد بود؛ البته به نظر نمی‌رسد که این دروازه‌بان به این زودی‌ها قصد آویختن کفش‌هایش را داشته باشد.

1798079



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید