پاسخ منفی هافبک بارسا: خبری از تمدید نیست

0
83



کد خبر : ۱۸۶۸۴۴۸ |
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷ |
۲٫۷K بازدید |

۱
دیدگاه


سرجی روبرتو، هافبک اسپانیایی بارسلونا، پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را رد کرده است.

پاسخ منفی هافبک بارسا: خبری از تمدید نیست

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما هنوز قرارداد جدید بین آنها امضا نشده است. 
این بازیکن ۳۰ ساله پیشنهادهایی از دیگر باشگاه‌ها نیز دریافت کرده اما در حالی که تا پیش از این گفته می‌شد که ترجیح او ادامه حضور در این باشگاه است، حالا به نظر می‌رسد که شرایط کمی متفاوت شده است. 
روزنامه اسپانیایی اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است خبر داده که پیشنهادی برای تمدید قرارداد به این هافبک اسپانیایی ارائه شده اما او پیشنهاد اول مدیران بارسا را رد کرده و حاضر به امضای قرارداد جدید با او نشده است. 

1756253

روبرتو حالا وارد شش ماه پایانی مهلت قراردادش با بارسا شده و می‌تواند مذاکراتش با هر باشگاهی را خارج از رقابت‌های لالیگا آغاز کند، هرچند بسیاری از منابع اسپانیایی معتقد  هستند که اختلاف دو طرف بر سر مسائل مالی است و به احتمال زیاد خیلی زود این مشکل حل خواهد شد و او قرارداد جدیدی را با بارسا به امضا خواهد رساند. 
قرداد فعلی سرجی روبرتو با بارسا در ژوئن ۲۰۲۳ به اتمام خواهد رسید. او بند فسخ ۴۰۰ میلیون یورویی نیز در قراردادش داشت و حالا باید دید که آیا دو طرف برای امضای قرارداد جدید و ادامه حضور او در نوکمپ با یکدیگر به توافق خواهند رسید یا خیر.
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید