بازگشت امید به مسجدسلیمان با ورود آقای گل

0
78



کد خبر : ۱۸۶۸۴۶۸ |
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹ |
۲٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

معجزه بقا با عنایتی عملی می‌شود؟


دو تساوی با هدایت رضا عنایتی باعث شده تا نفت مسجدسلیمان بیش از همیشه امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد.

بازگشت امید به مسجدسلیمان با ورود آقای گل

به گزارش “ورزش سه”، یک نیم‌فصل کابوس‌وار برای هواداران نفت مسجدسلیمان باعث شد که آن‌ها بیش از هر چیز نگران سقوط تیمشان به لیگ یک باشند. عملکرد ضعیف تیم و کسب فقط ۹ امتیاز منجر به تغییرات گسترده در این باشگاه شد. مدیر عامل و کادر فنی تغییر کردند. رضا عنایتی با سابقه تیم‌سازی موفق در باشگاه هوادار، در حالی که تصور می‌شد برای هدف بعدی خود به سراغ تیم‌های میانه جدول لیگ برتر برود، اما دست به یک انتخاب پر ریسک زد و برای پروژه نجات به مسجدسلیمان رفت. بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر در شرایطی هدایت تیم شانزدهم لیگ برتر را پذیرفت که کمتر کسی به آینده این تیم امیدوار بود، اما حالا بعد از گذشت دو هفته اتفاق‌هایی رخ داده است که روزنه‌های امید در این شهر جوانه زده است.

1790454

تیمی که در ۱۶ هفته ۳۷ گل خورده بود، در دو بازی اخیر مقابل دو تیم تهرانی هوادار و پیکان دروازه‌اش را بسته نگه داشت و این مهم‌ترین پالس مثبت برای آینده این تیم است. عنایتی در شروع کار به سراغ ترمیم خط دفاعی تیم محبوب شهر مسجدسلیمان رفته است. البته با بررسی بازی آخر این تیم مقابل پیکان می‌توان امیدوار بود که این تیم در فاز هجومی و ایجاد موقعیت روی دروازه حریفان هم در حال پیشرفت است. نفت MIS در نیمه اول مسابقه مقابل پیکان در خانه حریف دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد که حتی مجتبی حسینی، سرمربی پیکان هم در کنفرانس خبری بعد از این بازی گفت که باید نیمه اول را مقابل نفت شکست می‌خوردند. حتی نکته مهم اینجاست که اولین فرصت پیکان بعد از ۱۰ نفره شدن شاگردان عنایتی در شروع نیمه دوم روی داد.

با بررسی نظرات هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در شبکه‌های اجتماعی کاملا مشخص است که آن‌ها بعد از حضور رضا عنایتی و دستیارانش در دو هفته اخیر تفاوت‌ها را احساس کردند، اما آن‌ها به دلیل عملکرد ضعیف تیم در نیم‌فصل اول هنوز نگران سقوط این تیم هستند.

1790452

سه بازی آینده نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر مقابل استقلال، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس خواهد بود. دو بازی نفس‌گیر و سخت در ورزشگاه آزادی و یک بازی ۶ امتیازی مقابل نفت آبادان در خانه. باید منتظر بود و دید آیا رضا عنایتی و شاگردانش می‌توانند این تیم را در لیگ برتر حفظ کنند و نتایج فاجعه‌‌بار نیم‌فصل اول را جبران کنند یا خیر؟



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید