سیتسیپاس: ۹۰ درصد درد و ۱۰ درصد شادی دارم

0
77



کد خبر : ۱۸۶۸۴۵۸ |
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۵ |
۲۱۰ بازدید |

۰
دیدگاه

اگر شکست نمی‌خوردم نفر سوم جهان نمی‌شدم


فینالیست گرنداسلم استرالیا ۲۰۲۳ جزئیاتی را در مورد پیشرفت خود در دنیای تنیس به اشتراک گذاشت.

سیتسیپاس: 90 درصد درد و 10 درصد شادی دارم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، استفانوس سیتسیپاس یونانی در بخشی از مصاحبه مفصل خود با یک نشریه ورزشی این کشور با اشاره به شکست در فینال گرنداسلم استرالیا ۲۰۲۳ برابر نواک جوکوویچ گفت: از دست دادن مهم است، زیرا چیزهای زیادی یاد می‌گیرید. پیروزی‌ها می‌توانند بهترین لحظات دوران حرفه‌ای من باشند، اما بدون شکست در رده‌بندی جهانی در جایگاه سوم قرار نمی‌گرفتم، در حال حاضر ۹ عنوان از جمله مسترز کسب نمی‌کردم و هدفم این است که برنده مسابقات گرنداسلم باشم.

نفر سوم رنکینگ جهانی افزود: در حال حاضر زندگی من تنیس است، این زندگی روزمره من است. من ۹۰ درصد درد و ۱۰ درصد شادی دارم، اما در ۲۰ سال آینده برای آن آمادگی بیشتری دارم. من از کودکی معتاد به تنیس بودم و با سرعت تمام به دنبال چیزی بزرگ در ورزشی هستم که انتخاب کرده‌ام. من مدام در حال بهبود تکنیک هستم، اما محدودیتی در این ورزش وجود ندارد. فکر می‌کنم حتی نواک جوکوویچ که یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر است، هنوز به حد مجاز خود نرسیده است. این ورزشی است که در آن می‌توانید مدام پیشرفت کنید و چیز جدیدی خلق کنید، چه از نظر فنی و چه از نظر فیزیکی.

1795894

استفانوس سیتسیپاس در خاتمه اظهار داشت: تناسب اندام نقش مهمی در حفظ این جریان برنده در طول فصل دارد. چون همان‌طور که می‌دانیم تنیس یک یا دو نتیجه در یک سال نیست. این یک ماراتن است. این یک دوی سرعت نیست. در غیر این صورت بیرون نمی‌آید. اگر قرار است شش ساعت مسابقه دهید، باید مانند یک ماشین باشید. به همین دلیل است که باید هر روز تلاش زیادی برای رسیدن به شرایط مناسب انجام دهید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید