نوراللهی پس از گلزنی دور از دسترس!

0
86



کد خبر : ۱۸۶۸۵۰۳ |
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۸ |
۱٫۱K بازدید |

۲
دیدگاه


نام هافبک ایرانی شباب الاهلی در فهرست بازیکنان این تیم مقابل دبا الفجیره دیده نمی‌شود.

نوراللهی پس از گلزنی دور از دسترس!

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آل راشد دبی مقابل تیم قعرنشین دبا الفجیره قرار می‌گیرد.

احمد نوراللهی که چهار روز قبل در رقابت‌های جام ریاست جمهوری امارات یکی از دو گل تیمش در جریان برتری مقابل الامارات را به ثمر رساند، در مسابقه امروز برابر دبا الفجیره به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات تیمش است.

ستاره ایرانی شباب الاهلی که در فصل جاری لیگ برتر امارات در ۱۳ مسابقه از ۱۴ بازی حضور داشته و یکی از مهره‌های کلیدی و ثابت تیمش بوده، به دلیل چهار کارته شدن امروز مقابل دبا الفجیره غایب خواهد بود و نمی‌تواند به میدان برود.

نوراللهی که دومین سال حضورش در شباب الاهلی را پشت سر می‌گذارد، پس از جام جهانی در تمام مسابقات باشگاهی و رقابت‌های مختلف در فوتبال امارات به میدان رفته بود، اما امروز نمی‌تواند تیمش را برابر دبا الفجیره همراهی کند.

تیم فوتبال شباب الاهلی با ۹ پیروزی، دو مساوی و سه شکست در این فصل ۲۹ امتیازی و تیم صدرنشین لیگ برتر امارات است که فاصله یک امتیازی با شارجه رده دومی دارد.

1798206



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید