کاسانو: تیمی که مورینیو ساخته، حالم را خراب می‌کند!

0
119



کد خبر : ۱۸۶۸۵۶۱ |
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۱ |
۴۹ بازدید |

۰
دیدگاه

او باعث شده رم برای ماتیچ پول خرج کند؛


آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت او هيچوقت مربی بزرگی نبوده است.

کاسانو: تیمی که مورینیو ساخته، حالم را خراب می‌کند!

به گزارش “ورزش سه”، کاسانو در اظهاراتی که توسط “Football Italia” منتشر شده است، گفت: مورینیو هرگز مربی بزرگی نبود، او فقط می‌دانست که چگونه با رسانه‌ها برخورد و گفتگو کند.

وی افزود: او در ارتباط با بازیکنان شاخص خوب است اما با بازیکنانی که سطح متوسطی دارند، اینطور نیست. دوستی با بازیکنان بزرگ، بسیار آسان است.

کاسانو در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: این یک فاجعه در رم است. او آنها را مجبور کرد برای نمانیا ماتیچ و روی پاتریسیو پول خرج کنند. اینها تصمیمات او بود. او بیشتر مواقع، مرموزانه رفتار می‌کند.

وی در خصوص شکست رم برابر کرمونزه در جام حذفی ایتالیا گفت: آن حال من را بد کرد. او نمی‌داند که چگونه از بازیکنان استفاده کند. رم حتی با تیم ذخیره هم باید کرمونز را شکست می‌داد.

آنتونیو در مورد برخورد مورینیو با کارسدورپ و زانیولو، بازیکنان رم، اظهار داشت: برخورد مورینیو با کارسدوپ فاجعه بود. او این بازیکن را در تیررس انتقادات قرار داد و جلوی همه به او توهین کرد.

لازم به ذکر است ریک کارسدورپ پس از تساوی برابر ساسولو مورد انتقاد مورینیو قرار گرفت و این سرمربی پرتغالی مدعی شد کارسدورپ با رفتار غیرحرفه‌ای خود، باعث دریافت گل تساوی شده و به هم‌تیمی‌هایش خیانت کرده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید