ایران بدون «امام و انقلاب» وضعیت امنیتی «بسیار وخیم» داشت و در اشغال اسرائیل بود

0
85


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۲۰:۰۰:۳۱

|

|


روزنامه کیهان:



روزنامه کیهان نوشت: اگر امام و انقلاب امام نبود ایران هم‌اینک در وضع بسیار وخیم امنیتی قرار داشت و اسرائیل تمام سرزمین‌های مسلمانان به خصوص سرزمین‌های مقدس آنان را به تصرف درآورده بود.


ایران بدون «امام و انقلاب» وضعیت امنیتی «بسیار وخیم» داشت و در اشغال اسرائیل بود


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۶ ۲۰:۰۰:۳۱

روزنامه کیهان مدعی شد اگر امام خمینی نبود و انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید ایران وضعیت امنیتی بسیار وخیمی داشت و تمام سرزمین‌های مسلمانان به اشغال اسرائیل درآمده بود!

به گزارش کیهان، بله راه حضرت امام بدون هزینه و قربانی دادن نبود، ولی اگر امام قیام نمی‌کرد و صحنه را تغییر نمی‌داد، همان دست‌های خارجی و داخلی که در ۱۷ بهمن ۵۷ تصمیم گرفتند به قیمت کشتن یک میلیون شهروند در تهران، سلطه اجانب بر ایران را حفظ کنند، ملت ما را پیش پای دشمنان اسلام، پی در پی قربانی می‌کردند. اگر امام و انقلاب امام نبود و حوادث دهه ۱۳۸۰ که به اشغال افغانستان و عراق منجر شد، پیش می‌آمد، ایران هم‌اینک در وضع بسیار وخیم امنیتی قرار داشت. اگر امام و انقلاب امام نبود، صهیونیسم که همین حالا بر اروپا حکومت می‌کند، تمام سرزمین‌های مسلمانان به خصوص سرزمین‌های مقدس آنان را به تصرف درآورده بود، کما اینکه در سال ۱۳۵۰ پیشروی رژیم اسرائیل در سرزمین‌های منطقه، دو برابر متصرفات سال ۱۳۳۰ آن شده بود. 

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید