این ژاپنی در فوتبال انگلیس آقایی می‌کند

0
81



کد خبر : ۱۸۶۸۵۹۰ |
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۴ |
۵٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

هیچ تیمی از دست میتوما در امان نیست


برایتون با تک گل دقایق پایانی ستاره ژاپنی خود به یک برد شیرین مقابل بورنموث دست یافت.

این ژاپنی در فوتبال انگلیس آقایی می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، به ثمر رساندن گل در دقایق واپسین و تغییر نتیجه به نفع برایتون به مهارتی شیرین برای کائورو میتوما تبدیل شده است. او شش روز بعد از اینکه توانست گل پیروزی بخش تیمش مقابل لیورپول در جام حذفی را به ثمر برساند، امشب نیز تک گل سه امتیازی برایتون را به بورنموث قعرجدولی زد.

ستاره ۲۵ ساله ژاپنی با گلزنی در بازی مقابل بورنموث، اینک طی ۷ بازی اخیر ۵ گل به نام خود ثبت کرده است. او که پایان نامه دانشگاهی خود را در مورد هنر دریبلینگ در فوتبال نوشته است، اینک با گل های هنرمندانه خود، برایتون را به رویایی نزدیک کرده که رسیدن به آن می تواند شگفت انگیز باشد.

1798438

میتوما که در هر سه بازی اخیر تیمش (لسترسیتی، لیورپول و بورنموث) موفق به گلزنی شده، در بازی این هفته در شرایطی موفق به باز کردن دروازه حریف در فاصله سه دقیقه به پایان کار شد که بورنموث نمایش خوبی داشت و حتی می توانست به جای برایتون، صاحب هر سه امتیاز بازی شود. با این وجود برایتون با تک گل مهاجم ژاپنی خود پیروز شد تا حتی شانس کسب سهمیه اروپایی را هم داشته باشد.

یاران میتوما در حال حاضر تنها دو امتیاز کمتر از تاتنهام رده پنجمی دارند. آنها با ۳۴ امتیاز ششم هستند و می توانند با ادامه روند نتیجه گیری خوب خود حتی به نیوکاسل و یونایتد در رده های چهارم و سوم نیز برسند. البته کسب رتبه پنجم و صعود به لیگ اروپا شاید هدف ممکن و منطقی تری باشد که باز برای برایتون یک موفقیت بسیار بزرگ محسوب می شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید