مورینیو: بعضی‌ها در استادیوم فوتبال را نمی‌فهمند

0
78



کد خبر : ۱۸۶۸۵۷۶ |
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱ |
۴۳۴ بازدید |

۰
دیدگاه

ماه دسامبر می خواستم این جا را ترک کنم


سرمربی تیم رم بعد از پیروزی تیمش مقابل امپولی تاکید کرد که بعضی ها که از او انتقاد می کنند، درک کاملی از شرایط فوتبالی ندارند.

مورینیو: بعضی‌ها در استادیوم فوتبال را نمی‌فهمند

به گزارش “ورزش سه”، آ.اس.رم بعد از پشت سر گذاشتن هفته سختی که با شکست مقابل ناپولی (سری آ) و کرمونزه (جام حذفی) همراه همراه بود، امشب موفق شد امپولی را با دو گل شکست داده و موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

ژوزه مورینیو با تاکید به اینکه تیمش صاحب برد مهمی شده گفت:” من از این برد بسیار خوشحالم چرا که ما با وجود محدودیت هایی که داشتیم آن را کسب کردیم. مقابل تیم سختکوشی به پیروزی دست یافتیم، این را به پائولو زانتی هم گفتم. امپولی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و از نظر من پیروزی مقابل این تیم، یک پیروزی مهم بود. قبل از بازی، به تیم گفتم که باید با در دست داشتن یک کوله پشتی پر از غم و ناامیدی راه بروند. اما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا شخص دیگری به ما کمک کند، زیرا این فقط خودمان هستیم که می توانیم به خودمان کمک کنیم.”

او در مورد گلزنی تامی آبراهام در این دیدار گفت: طی دوره کوتاه از این فصل تردیدهایی در مورد آبراهام داشت؛ این تردید نه در مورد کیفیت بلکه خود او بود؛ این بازیکن برهه ای سخت را پشت سر گذاشت. او حالا اگر هم گلی به ثمر نرساند، بازهم سهم مهمی در موفقیت های تیم ایفا می کند. او در نیمه دوم همه وظایف خود را عالی انجام داد؛ توپ را در جلو نگه داشت، به دفاع کمک کرد، تعامل بسیار خوبی با پائولو داشت و به طور کلی عملکرد مثبتی به جای گذاشت.”

سرمربی رم در ادامه افزود:” ما در نیم ساعت اول مقتدرانه ظاهر شدیم و دو گل زدیم. بعد از آن شدت حملات ما کم شد. این خواسته من نبود بلکه به صورت طبیعی در جریان بازی رخ داد.”

1798401

او در پاسخ به این سوال که چرا فقط سی ثانیه به بلوتی فرصت بازی داد گفت:” خب ۳۰ ثانیه بهتر از صفر ثانیه است! می دانم بازیکنان نمی خواهند فقط ۳۰ ثانیه بازی کنند اما من هم می خواهم برنده باشم و این می تواند به ما در کسب برد کمک کند. اگر به صورت همزمان از بلوتی و آبراهام استفاده کنیم، دچار مشکل می شویم.”

سرمربی رم در مورد شرایط عجیب زانیولو که بعد از درخواست های مکرر برای جدایی و مشکلاتی که با مورینیو پیدا کرد و در نهایت نتوانست رم را ترک کند تاکید کرد:” مشکل زانیولو، مشکل باشگاه است و من مجبور نیستم در این مورد کاری انجام دهم یا توضیحی بدهم. او باید مشکل خود را با باشگاه حل کند نه من. در مورد اسمالینگ هم من نمی توانم کاری برای راضی کردن او انجام دهم.”

او در رابطه با انتقاداتی که بابت شکست از کرمونزه و حذف از کوپا ایتالیا می شود گفت:” فکر می کنم آدم هایی در ورزشگاه حضور دارند که فوتبال -شرایط فوتبال – را نمی فهند. در رسانه ها هم کسانی داریم که باید سعی کنند فوتبال را درک کنند. این یک واقعیت است که اگر این تیم مقابل کرمونزه بازی می کرد ما در نیمه نهایی کوپا ایتالیا بودیم. ما بهترین کاری که می توانیم را انجام داده و سخت تلاش می کنیم.”

مورینیو همچنین در پایان صحبت های خود در خصوص اینکه در آستانه جدایی از رم قرار داشت گفت:” می توانستم در ماه دسامبر رم را ترک کنم ولی نرفتم. این زندگی من است و هر روز یک بازی جدید وجود دارد. گاهی ممکن است این گونه به نظر برسد که ما در حال مبارزه ایم اما در کنار هم بسیار قوی تر خواهیم بود.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید