جشن تولد متفاوت رونالدو با میلیون‌ها لایک (عکس)

0
68



کد خبر : ۱۸۶۸۷۹۲ |
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰ |
۱٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه

خبری از مراسم لاکچری و کادوهای آنچنانی نبود


فوق ستاره پرتغالی النصر جشن تولد ۳۸ سالگی خود را همراه با سه کیک در عربستان برگزار کرد.

جشن تولد متفاوت رونالدو با میلیون‌ها لایک (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو تعطیلات آخر هفته خود را با برگزاری جشن تولد ۳۸ سالگی خود پشت سر گذاشت. او بامداد امروز تصاویری از جشن تولدی که کنار اعضای خانواده خود برگزار کرده بود را منتشر نمود؛ البته این تنها جشنی نبود که برای کریس گرفته شد و او در دو اسلاید بعدی، تصاویر دیگری از جشن های دیگر نیز به اشتراک گذاشت؛ از جمله تصاویری از جشن در دل صحرا.

رونالدو قبل از روز تولدش موفق به زدن اولین گل خود با پیراهن النصر شد. این بهترین اتفاق ممکن پیش از برگزاری جشن تولد ۳۸ سالگی این فوتبالیست مشهور پرتغالی بود. بعد از این بازی همه منتشر انتشار تصاویر لاکچری از تولد رونالدو در عربستان بودند اما او ترجیح داد چند عکس خانوادگی منتشر کرده و دوباره به علاقه بالای خود به زندگی خانوادگی تاکید کند.

1798814

او همان طور که دوست داشت، با روحیه ای بالا همراه با جورجیا رودریگز، فرزندان، اعضای خانواده و گروهی از دوستانش جشن تولدی را برگزار کرد که سه کیک در آن به چشم می خورد؛ چیزی که خیلی برای کریس جذاب نیست چرا که با رژیم های غذایی سختگیرانه او به هیچ عنوان تناسب ندارد.

تصاویری که رونالدو از جشن تولد خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، خیلی زود چند میلیون لایک گرفت و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. مهاجم سابق منچستریونایتد در این پست نوشت:” از همه بابت پیام های تولد تشکر می کنم. از اینکه روزی را با خانواده و دوستانم گذراندم خرسندم.”

1798815



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید