رحمتی: فرصت گل ما از پرسپولیس خیلی بیشتر بود

0
62



کد خبر : ۱۸۶۸۹۳۵ |
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹ |
۴۹۰ بازدید |

۱
دیدگاه

خواهش می‌کنم با بازیکنان فعلی تمدید شود


سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید هفته گذشته تیمش، نمایش بهتری نسبت به پرسپولیس ارائه کرده است.

رحمتی: فرصت گل ما از پرسپولیس خیلی بیشتر بود

به گزارش “ورزش سه” سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با مس رفسنجان گفت: یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل ماست. مس رفسنجان یکی از تیم‌های خوب لیگ است و کادر فنی بسیار خوبی دارد. به لحاظ امتیازی هم در جدول کنار هم هستید. این مسابقه از آن جهت برای ما مهم است که در خانه خودمان بازی می‌کنیم و تمام تمرکز و توان خودمان را باید بگذاریم تا ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم. ۳ امتیاز این مسابقه به ما کمک می‌کند تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم. در هفته گذشته تمام این نکات را به بازیکنان گفته‌ام. بازیکنان من خدا را شکر به آن همدلی لازم رسیده‌اند و از شرایط تیم مطلع هستند.

وی در ادامه گفت: بازیکنان می‌دانند فردا چه مسابقه حساسی داریم. ان‌شالله که فردا با لطف خداوند و همت بازیکنان ۳ امتیاز را در خانه کسب کنیم و بتوانیم به آن چیزی که واقعا استحقاق بازیکنان است به دست آوریم.

رحمتی درباره بازی هفته گذشته با پرسپولیس و حواشی رخ داده در آن بازی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: من بارها به بازیکنان گفته‌ام که افتخار می‌کنم و لذت می‌برم که چنین بازیکنانی دارم. از روز اولی که به کار شروع کردیم به تک تک بازیکنانم ایمان قلبی داشتم. شما دیدید که ما روند صعودی داشتیم اما تعطیلات باعث شد که مقداری از شرایط دور شدیم. اما بعد از آن بازیکنانم به همدلی مورد نظر رسیدند و شرایط ما خوب شده است. درباره بازی با پرسپولیس هم باید بگویم، تا زمانی که ۱۱ به ۱۱ بودیم عملا یک خطای پشت محوطه بود که بازیکن آن‌ها مستقیم به دروازه زد و پورحمیدی گرفت. موقعیتی به پرسپولیس ندادیم و موقعیت ایجاد کردیم.

1788225

سرمربی آلومینیوم ادامه داد: کارشناسان نظر دادند و گفتند آن صحنه که پرسپولیسی‌ها می‌گفتند آفساید است، آفساید نبوده و واقعا تمام عملکرد فنی بازیکنان من تحت الشعاع اعتراضات قرار گرفت. در کنفرانس خبری هم گفته‌ام که ما هم از داوری کم ضرر نکرده‌ایم. در خانه خودمان با دست گل خوردیم و خطا اعلام نشد. گل آفساید هم خورده‌ایم. همه حق اعتراض دارند اما دوست داشتم به عملکرد فنی بازیکنانم بپردازند. پرسپولیس تنها مسابقه‌ای بود که موقعیت گل کمتری نسبت به حریف خود داشت و عملا موقعیت گل آنچنانی به آن‌ها ندادیم. من به شخصه اعتقاد دارم، آینده تیم ملی ایران در آلومینیوم است و باید شما رسانه‌ها به عملکرد بازیکنان جوان ما بیشتر بپردازید.

او در خصوص روند مثبت تیمش گفت: بازیکنان تیم‌هایی که بالای جدول هستند را اگر ببینید، متوجه می‌شوید که آن‌ها چندین سال است که کنار هم بازی می‌کنند. به خاطر همین با قیمت زیاد بازیکنان خود را سعی می‌کنند که نگه دارند. در حال حاضر در تیم ما بازیکنان ۲ سال است کنار هم بازی می‌کنند و جا افتاده‌اند. یک خواهش ویژه‌ای که از مسئولین و اعضای هیئت مدیره کارخانه ایرالکو و باشگاه دارم این است که قبل از اتمام فصل، شرایطی را فراهم کنند تا قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم. مطمئنا اگر این تیم برای سال حفظ و سپس تقویت شود، بازیکنان می‌توانند اتفاق بسیار خوبی را رقم بزنند. در حال حاضر یک روند صعودی را طی می‌کنیم. در نیم فصل یک سری از تیم‌ها به بازیکنان من پیشنهاداتی دادند و دیدید برای چند بازی آن‌ها را از دست دادیم. از بازیکنان خواهش می‌کنم تا تمرکز خود را برای موفقیت تیم بگذارند. مسئولین باشگاه باید شرایطی فراهم کنند. در فوتبال ایران بازیکن نداریم.

رحمتی در پایان گفت: به نظر شما بمب نقل و انتقالاتی نیم فصل چه کسی بود؟ بازیکنی در این حیطه نداریم و همه در تیم‌های خود حفظ شدند. از مسئولین باشگاه می‌خواهم که با بازیکنان تمدید کنند. چون تعداد زیادی از بازیکنان قراردادی ندارند و از الان باید به فکر سال بعد باشیم. مطمئنا اگر تیم را حفظ کنیم، اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید