مکان‌های نامناسب برای ساخت مدرسه‌ برای مولدسازی در فهرست مازاد آموزش و پروش قرار می‌گیرند

0
76


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۷:۰۶:۱۰

|

|


علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران پیشنهاد کرد

منطقه ۲۲ در صدر نیاز به مراکز آموزشی در تهران


مدیرکل آموزش و پرورش با پیشنهاد قرار دادن «فضاها و مکان‌هایی با متراژ نامناسب برای ساخت مدرسه» در فهرست املاک مازاد آموزش و پرورش گفت: با سازوکارهای قانونی که پیش بینی شده است، چنین فضاهایی را مولدسازی می‌کنیم.




مکان‌های نامناسب برای ساخت مدرسه‌ برای مولدسازی در فهرست مازاد آموزش و پروش قرار می‌گیرند


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۷:۰۶:۱۰

علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مورد طرح مولدسازی و کمک به رفع کمبود فضاهای آموزشی اظهار کرد: در حوزه فضاهای آموزشی هم مشکل در توسعه نامتوازن داریم، هم یک سری فضاها با متراژهایی وجود دارد که برای ساخت فضای آموزشی مناسب نیستند. به عنوان مثال فضاهایی با متراژی در حدود ۲۰۰ متر داریم که قطعا این میزان فضا مناسب ساخت مدرسه نیست. 

به گزارش ایلنا، کریمیان تصریح کرد: بر این اساس فضاها و مکان‌هایی با متراژ نامناسب برای ساخت مدرسه را در فهرست املاک مازاد آموزش و پرورش قرار می‌دهیم و با سازوکارهای قانونی که پیش بینی شده است، چنین فضاهایی را مولدسازی می‌کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه این املاک مازاد تجمیع می‌شوند، توضیح داد: با این تجمیع در واقع به سرانه آموزشی شهر تهران، بسترهای تازه‌ای اضافه می‌کنیم. 

او در ادامه در خصوص مناطقی که در شهر تهران بیشترین نیاز به افزایش سرانه آموزشی را دارند، بیان کرد: ما تقریبا در سراسر شهر تهران کمبود فضاهای آموزشی داریم، اما کمبودی که مشهودتر است، مربوط به منطقه ۲۲ شهرداری یا همان منطقه ۵ آموزش و پرورش شهر تهران است. 

کریمیان پیش از این نیز به اهمیت گسترش عدالت اجتماعی در مناطق تهران تاکید کرده بود. او با بیان اینکه در مناطق جدیدی از تهران مانند منطقه ۲۲ که ساخت وساز بیشتری دارد، جبران کمبود فضای آموزشی دغدغه همه مسئولان شهر تهران است، از تلاش نهادهای مردمی در راستای رفع کمبود فضاهای آموزشی در این مناطق گفته بود.

 

 

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید