پیولی: از تصمیمات تاکتیکی‌ام پشیمان نیستم

0
78



کد خبر : ۱۸۶۸۷۹۵ |
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۶ |
۱٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که علی رغم شکست تیمش، از تصمیماتی که در دربی مقابل اینتر گرفت، پشیمان نیست.

پیولی: از تصمیمات تاکتیکی‌ام پشیمان نیستم

به گزارش “ورزش سه”، بعد از شکست ۳-۰ در دیدار سوپرجام سه هفته قبل در عربستان، پیولی در دیدار امشب تیمش را با آرایش غیرمنتظره ۲-۵-۳ به میدان فرستاد و رافائل لیائو، ستاره پرتغالی تیمش، را هم در ترکیب اصلی قرار نداد.
با این وجود باز هم اینتری ها تیم برتر میدان بودند و در نهایت با گل لائوتارو مارتینز به برتری رسیدند.
پیولی در پایان بازی گفت:”ما قطعا می‌خواستیم عملکرد منسجم‌تری در خط دفاعی داشته باشیم و از عقب تر دفاع کردیم. ما بد دفاع نکردیم اما باید توپ را بهتر به گردش درمی‌آوردیم و به همین دلیل بود که نتوانستیم در نیمه اول ضدحملات بیشتری بزنیم.
متاسفانه ما بار دیگر روی ضربات آزاد ناآماده بودیم؛ اما به جز این، به عنوان یک تیم خوب کار کردیم. در نیمه اول حملات زیادی نداشتیم اما قطعا در نیمه دوم بهتر شدیم.

1798821
واضح است که ما در دیدارهای اخیر از نظر دفاعی به اندازه کافی منسجم نبودیم اما هدف ما این نبود که فقط دفاع کنیم. ما در عبور از پرس اولیه آنها که شامل مهاجمان شان می شد، به مشکل خوردیم.
به عنوان مربی، من ایده های مشخصی در مورد شرایط مان دارم. مطمئنم اگر فوتبال معمول خودمان را بازی می کردیم، امشب بیشتر به مشکل می خوردیم. امروز منسجم تر بودیم اما نیاز داشتیم که هجومی تر باشیم.
لیائو پتانسیل فوق‌العاده ای دارد. من تصمیم گرفتم با دو مهاجم نزدیک هم بازی کنیم تا برای خط دفاعی اینتر دردسرساز شویم، هرچند این اتفاق رخ نداد. 
من پشیمان نیستم چون با توجه به همه چیزهایی که در طول هفته و در این دیدار دیدم، این تصمیم درستی بود.”
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید