اولین قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد

0
68


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اولین قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد

اولین دوره قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار و اسامی برندگان ۱۵۵۵ جایزه از جمله پنج دستگاه تلفن همراه و ۵۰ جایزه نقدی مشخص شد.

به گزارش اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت؛ نخستین قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان که با شعار «به‌ پاس همراهی شما به وقت قدردانی ما»، در حال برگزاری است در میان ۱۷۱ هزار و ۶۱ نفری که تا پایان دی ماه شرایط لازم را برای حضور در جشنواره احراز کرده بودند برگزار و به پنج نفر هر کدام یک دستگاه تلفن همراه، به پنجاه نفر جایزه نقدی پنج میلیون تومانی و ۱۵۰۰ نفر هرکدام ۳۰۰ هزار تومان اعتبار در اپلیکیشن باجت بانک تجارت اهدا شد.

این قرعه‌کشی برای بهمن ماه و اسفندماه نیز به همین ترتیب برگزار و در آخرین مرحله در اردیبهشت ماه قرعه‌کشی نهایی به‌منظور شناسایی برنده خوش شانس جایزه ۳۰۰ میلیون تومانی کمک هزینه خرید خودرو تعیین خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در باشگاه مشتریان بانک تجارت از وضعیت خود در این قرعه‌کشی مطلع شوند.

یکی دیگر از جایزه‌های ویژه این جشنواره اهدا اعتبار ماهانه BNPL (الان بخر بعداً پرداخت کن) بانک تجارت است؛ جایزه‌ای به ارزش ۱۰ میلیون تومان که بدون انجام قرعه‌کشی و تنها با به‌دست آوردن ۱۰۰۰ امتیاز در جشنواره به اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت تخصیص خواهد یافت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید