به التهابات دامن نزنید و «رسانه ملی» را از این وضعیت خارج کنید

0
68


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۰:۲۱

|

|


اعتراض روزنامه اصولگرا به عملکرد صداوسیما:



روزنامه فرهیختگان نوشت: رسانه ملی؛ بهترین بستر برای شنیده شدن حرف مردم است، خواهشا آن را از این وضعیت خارج کنید.




 به التهابات دامن نزنید و «رسانه ملی» را از این وضعیت خارج کنید


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۲۰:۰۰:۲۱

روزنامه اصولگرای فرهیختگان به عملکرد صداوسیما در ایام اعتراضات انتقاد کرد و آن را موجب دامن زدن به التهابات اجتماعی دانست و سپس از مسئولان این رسانه خواست آن را از این وضعیت خارج کنند.

به گزارش فرهیختگان، صداوسیما، حداقل طی سه ماهه پاییز امسال و ایامی که التهابات خیابانی در اوج خود قرار داشت و شکاف‌های به‌وجود آمده میان  مردم-مردم و حاکمیت-مردم روز‌به‌روز با سرعتی حداکثری درحال عمیق‌تر شدن بود، جز چند برنامه شاخص گفت‌وگومحور مثل شیوه شبکه ۴، افکار عمومی، تحرک ویژه دیگری از صداوسیما ندید. علاوه‌بر این، نشانه‌های موجود هم این پیام را به مخاطب رسانه ملی مخابره می‌کرد که سازمان صداوسیما گویی جز چند برنامه در یکی دو شبکه، هیچ ویژه‌برنامه‌ای برای شرایط ویژه آن روزهای کشور تدارک ندیده است.

این روزنامه اصولگرا در ادامه اذعان کرد: پیام نگران‌کننده‌تری که در آن مقطع به جامعه منتقل می‌شد بعد از مواجهه‌ مردم با برخی چهره‌های تکراری با طرز فکرهای شناخته شده به‌عنوان مهمان در برنامه‌های سیاسی تلویزیون بود. حضور پررنگ چهره‌های شناخته‌شده با طرز فکر و بیان‌ بعضا تند و دامن‌زننده به التهابات اجتماعی که این پرسش را برای هر مخاطبی ایجاد می‌کرد که آیا اساسا مدیران رسانه ملی متوجه ویژه بودن شرایط آن روزهای کشور هستند یا خیر!   

فرهیختگان سپس نوشت: رسانه ملی؛ بهترین بستر برای شنیده شدن حرف مردم است، خواهشا آن را از این وضعیت خارج کنید.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید