قایدی: لازم نیست ساپینتو کنار خط باشد

0
90



کد خبر : ۱۸۶۹۱۵۰ |
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۵ |
۱٫۷K بازدید |

۴
دیدگاه

دروازه‌بان حریف پشت پای من را زد؛


مهدی قایدی می‌گوید هدف استقلال، کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم است.

قایدی: لازم نیست ساپینتو کنار خط باشد

به گزارش ورزش سه، مهدی قایدی که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، دو گل به ثمر رساند، در پایان این مسابقه در خصوص بازی و پنالتی‌ای که از دست داد، عنوان کرد: به بچه‌ها، تیم نفت مسجدسلیمان و همه هواداران خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. حیف شد اما ایرادی ندارد و بازی بعد جبران می‌کنم.

او درباره سطح آمادگی‌اش گفت: نه تنها من، همه بازیکنان آماده هستند و در مسیر خوبی هستیم. خوب بازی می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم. انشالله تا آخر فصل به همین شکل ادامه بدهیم و بتوانیم به هدفی که داریم، برسیم.

قایدی در مورد صحبت‌هایی که پس از ضربه پنالتی با روزبه چشمی داشت، گفت: در حال شوخی و خنده برای هت‌تریک بودیم اما متاسفانه نشد. فوتبال است و پیش می‌آید.

وی در پاسخ به اینکه آیا استقلال این فصل یه عنوان قهرمانی می‌رسد یا خیر، گفت: صد درصد تنها هدف ما قهرمانی است و خدا را شکر در مسیر خوبی هستیم و انشاالله به نتیجه هم می‌رسیم.

قایدی درباره تاثیر غیبت ساپینتو در کنار زمین بیان کرد: ما یک تیم هستیم و سرمربی در تمرین همه نکات لازم را می‌گوید و نیازی نیست که کنار خط باشد. او چه از بالا و چه پایین، نکات را گوشزد می‌کند و دستیاران خیلی خوبی هم دارد. خیلی وارد این بحث‌ها نمی‌شوم.

او در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی فکر می‌کند؟ گفت: صد درصد.

بازیکن استقلال در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید ضربه پنالتی باید تکرار می‌شد، گفت: خودم هم صحنه را دیدم و باید تکرار می‌داد و پنالتی هم که واقعا پنالتی بود و در آخرین لحظه، پشت پای من را زد. پنالتی باید تکرار می‌شد اما اشتباهات داوری مدام در بازی‌های اخیر بوده است.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره کامنت برخی ملی‌پوشان زیر پست خداحافظی کارلوس کی‌روش گفت: من نظری نمی‌دهم. قبلا هم صحبت کرده‌ام و بهتر است نظر ندهم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید