گزارش زنده: آلومینیوم صفر – مس رفسنجان صفر

0
82



کد خبر : ۱۸۶۹۰۶۸ |
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵ |
۲۴۷ بازدید |

۰
دیدگاه

مُچ‌ اندازی ۶ امتیازی رحمتی و ربیعی در اراک


یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز لیگ برتر، در اراک و بین دو تیم آلومینیوم و مس رفسنجان انجام می‌شود.

گزارش زنده: آلومینیوم صفر - مس رفسنجان صفر

به گزارش “ورزش سه” آلومینیوم و مس رفسنجان هر دو با ۲۵ امتیاز رده ششم و هفتم لیگ برتر را در اختیار دارند و حالا در پی کسب برد در این مسابقه ۶ امتیازی و رساندن خود به جمع مدعیان هستند.

آلومینیوم هفته گذشته در ورزشگاه آزادی موفق به کسب یک امتیاز ارزشمند از صدرنشین مسابقات یعنی پرسپولیس شد. امتیازی که با جنجال و حواشی بسیار زیادی به دست آمد و آن‌ها را به استقبال این مسابقه مهم فرستاد.

شاگردان محمد ربیعی نیز، در خانه برابر ذوب‌آهن متوقف شدند تا کماکان رکورددار تساوی در لیگ برتر بوده و البته بهترین خط دفاع را نیز به نام خود داشته باشند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل در رفسنجان به پایان رسید.

گزارش زنده دیدار آلومینیوم و مس رفسنجان را از این صفحه در “ورزش سه” دنبال کنید:

روز: سه‌شنبه
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
ساعت: ۱۵
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک
داوران: موعود بنیادی‌فر، محمدعلی پورمتقی، علیرضا طاهرخانی، میثم حیدری
ناظر: حسین خانبان

آلومینیوم اراک:
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی زاده، محمدرضا آزادی، هانسل زاپاتا، امین جهان کهن، محمد مسلمی‌پور، میلاد فخرالدینی، سید محمد احسان حسینی
سرمربی: مهدی رحمتی

مس رفسنجان:
حامد لک، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، میثم تیموری، مهدی محبی، فراز امامعلی و امید لطیفی
سرمربی: محمد ربیعی

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۴- محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک با حامد لک، فرصت گلزنی داشت که شوت او را دروازه‌بان مس با واکنشی زیبا به کرنر فرستاد.
دقیقه ۸- میثم تیموری با ارسال پاس بلند به پشت دفاع آلومینیوم، حسن جعفری را صاحب موقعیت کرد و شوت این بازیکن توسط پورحمیدی دفع شد.
دقیقه ۹- میلاد فخرالدینی با ارسال پاس رو جلو، محمدرضا آزادی را در موقعیت گلزنی قرارداد و این بازیکن توانست دروازه لک را باز کند اما این گل با پرچم کمک داور که به نشانه آفساید بالا رفت، مردود شد.

🔴حاشیه:
*حدود ۲ هزار هوادار اراکی در ورزشگاه حاضر شده‌اند و آلومینیوم را تشویق می‌کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید