تو بی‌رقیبی، تو دیوانه‌ای هری کین!

0
66



کد خبر : ۱۸۶۹۱۸۲ |
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۳۶ |
۹۶ بازدید |

۰
دیدگاه

احساس جادویی مرد رکوردها


هری کین با گلزنی در مقابل منچستر سیتی رکورددار بیشترین گل زده برای تاتنهام شد.

تو بی‌رقیبی، تو دیوانه‌ای هری کین!

به گزارش “ورزش سه”، بالاخره هری کین موفق شد رکورد جیمی گریوز افسانه ای را بشکند. این گل ۲۶۷ مهاجم انگلیسی با پیراهن تاتنهام بود. کین با این گل همچنین دویستمین گل خود در لیگ برتر را برای تاتنهام به ثمر رساند. او با به ثمر رساندن این گل موفق شد از رکورد جیمی گریوز سبقت گرفته و نامش را به عنوان بهترین گلزن تاریخ تاتنهام ثبت کند.
ضربه پای راست کین که منجر به باز شدن دروازه ادرسون و پیروزی در مقابل مدافع عنوان قهرمانی منچسترسیتی با مربی تحلیل‌گر خودش پپ گواردیولا شد دویستمین گل او در لیگ برتر بود و او توانست به تنهایی رکورددار بیشترین گلزنی برای تاتنهام شود. دستیابی به چنین هدفی هر چند غیرممکن به نظر می‌رسید ولی برای شاه هری هیچ غیرممکنی وجود ندارد. 
اگرچه قبل از او آلن شیرر و وین رونی موفق شده بودند به ۲۰۰ گل در لیگ جزیره بزند، ولی اکنون همه توجه‌ها به سمت پادشاه هری کین است که توانسته چنین رکوردی را از خود به جای بگذارد. در مصاحبه بعد از بازی برای توصیف خوشحالی‌اش از کلمه “سوررئال” استفاده کرد که احتمالاً بهترین خلاصه آن است. 
تاتنهام اسپرز نیز تمام تدارکات لازم را برایبرگزای با شکوه جشن رکوردشکنی او انجام داده بود. وقتی گل وارد دروازه شد، پیامی روی صفحه نمایش بزرگ ورزشگاه با حروف طلایی به نمایش درآمد با عنوان “تبریک، هری” 
این مهاجم با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش در مقابل سیتی مدعی به نقطه عطفی در فوتبال دست پیدا کرد که برای مردم لندن و طرفداران تاتنهام بسیار حائز اهمیت بود. این رکوردشکنی قطعا در تاریخ باشگاه تاتنهام ثبت خواهد شد.
کین بعد از بازی گفت: «این سوررئال است، یک احساس جادویی. صحبت‌های زیادی در مورد شکستن رکورد انجام شده است و من می‌خواستم آن را سریع‌تر انجام دهم. انجام این رکوردشکنی مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان، احساس خاصی دارد.
جیمی گریوز یکی از بهترین مهاجمانی بود که تا به حال در دنیای فوتبال ظهور پیدا کرده و بالاتر رفتن از گریوز رویایی که حالا به حقیقت پیوسته است.

آنتونیو کونته به دلیل اینکه در حال سپری کردن دوره نقاهت پس از عمل جراحی کیسه صفرا بود و در ایتالیا به سر می‌برد، نتوانست در جشن هری کین حضور به هم برساند اما دستیار سرمربی، کریستین استلینی، که در غیاب او سرپرستی اسپرز را برعهده داشت، فاش کرد که پس از سوت پایان از طریق تماس تلفنی در رختکن به مهاجم و سایر اعضای تیم تبریک گفته است.

هری کین طی این سال‌ها بازیکن فوق‌العاده‌ای بوده است. همواره در لیست اخبار شایعات نقل و انتقالاتی قرار داشته و تیم‌های بزرگ به دنبال جذب او بوده اند . او یک الگوی خودسازی مداوم است که به‌عنوان یک فوروارد خلاق خودش را به اثبات رسانده است. او حتی زمانی که در میلوال بازی می‌کرد، بازیکنی با استعدادهای بسیار سطح بالا بود. پیشرفت محسوس او در زمان مائوریسیو پوچتینو اتفاق افتاد که دیوانه‌وار به مدافعان فشار می‌آورد و غوغا  می‌کرد.

کین سه مهارت قدرتمند فوتبالی دارد: قدرت تمام کردن، قدرت پاس دادن و بالاتر از همه هوش فوتبالی عالی‌اش، او را به یک بازیکن باکیفیت تبدیل کرده است.
او این فصل با کمک مربیان و سایر هم‌تیمی‌هایش در تلاش است که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد که بتواند توانایی‌هایش را بیشتر به رخ حریفان بکشد.

بهرام حیدری رامشه



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید