فلاح محرومیت برابر استقلال را باور ندارد! (عکس)

0
66



کد خبر : ۱۸۶۹۳۰۸ |
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴ |
۱٫۴K بازدید |

۰
دیدگاه

داستان جالب چهار کارته شدن کاپیتان پیکان


سامان فلاح به دلیل محرومیت و چهار کارته شدن، دیدار حساس هفته بعد برابر استقلال را از دست داد.

فلاح محرومیت برابر استقلال را باور ندارد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پیکان روز گذشته در دیداری مهم، برابر نساجی به تساوی یک – یک دست یافت. خودروسازان با گلی که شرزود تمیروف وارد دروازه میزبان کرد، از شکست گریختند و اکنون امیدوار هستند تا در بازی های آینده، به روند پیروزی بازگشته و رتبه خود را تک رقمی کنند.

اما اتفاقی که در دیدار با نساجی رخ داد، نگرانی های مجتبی حسینی و کادرفنی پیکان برای دیدار هفته بعد را بیشتر کرد. چرا که سامان فلاح، مهره کلیدی این تیم در خط دفاعی، با دریافت یک کارت زرد در همان دقایق ابتدایی مسابقه، چهار کارته شد و بازی مقابل استقلال را از دست داد.

1799837
1799838

اما نحوه محرومیت کاپیتان دهه هشتادی خودروسازان نیز در نوع خود جالب است. او در دقیقه هفدهم، کاملا از دروازه خودی و پستی که بازی می کند فاصله گرفت و برای حضور در یکی از حملات پیکان، به سمت دروازه نساجی پیش رفت.

در این لحظه، شرزود تمیروف با یک ضربه سر، توپ را برای فلاحی فرستاد که تا نزدیکی های محوطه جریمه نساجی پیش رفته بود اما پاس بازیکن ازبک سریع بود و حامد شیری قبل از سامان، به توپ ضربه زد که در این میان نیز برخوردی میان کاپیتان های دو تیم به وجود آمد.

1799839
1799840

فلاح که بلافاصله خطایش را پذیرفته بود، دستش را به سمت داور بالا برد و قبول کرد مرتکب خطا شده است. در ابتدا نیز یعقوب آشوری داور مسابقه قصدی برای جریمه کردن فلاح نداشت اما زمانیکه مدافع پیکان بالای سر شیری حاضر بود تا از او عذرخواهی کند، قاضی میدان دست به جیب شد.

فلاح که تصور می کرد از این صحنه جان سالم به در برده، در حال بازگشت به زمین خودی بود که متوجه شد داور پشت سر او قرار دارد و یک اخطار را به کاپیتان پیکان نشان داده است. فلاح که از این تصمیم آشوری بهت زده شده بود، رو به مجتبی حسینی و نیمکت تیمش کرد و با چهره ای شگفت زده، بابت کارتی که گرفته بود تعجب می کرد.

1799841
1799842

در ادامه نیز مجتبی حسینی و سایر نیمکت نشینان پیکان به تصمیم قاضی میدان معترض بوده و اعتقاد داشتند خطای فلاح آنگونه جدی نبوده که مستحق دریافت کارت زرد باشد. با این وجود، کاپیتان پیکان که پیش از این نیز برابر آلومینیوم، تراکتور و ملوان اخطار گرفته بود، حالا به دلیل چهار کارته شدن نمی تواند در دیدار با استقلال تیمش راه همراهی کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید