قریشی: از هواداران می‌خواهم احساسی نباشند

0
63



کد خبر : ۱۸۶۹۳۷۷ |
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۶ |
۲۵۴ بازدید |

۰
دیدگاه

آقای تارتار تیم را به خوبی می‌شناسد


مدافع ذوب آهن می گوید به خاطر اشتباه او بازی با ملوان مساوی شد.

قریشی: از هواداران می‌خواهم احساسی نباشند

به گزارش “ورزش سه”، محمد قریشی بعد از تساوی ذوب آهن مقابل ملوان در میکسدزون گفت: بازی خوبی کردیم. نیمه اول دو تیم پرس کردند و فشار آوردند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم و گل هم زدیم ولی با اشتباه خود من در جایگیری باعث شد گل را بخوریم. 
او ادامه داد: روی صحبتم با یکسری از هواداران است که کمی احساسی در مورد کادرفنی حرف می زنند. من نمی خواهم در از کادرفنی دفاع  کنم. همه چیز را در زمین بازیکن رقم می زند. اگر من سر جایم می ایستادم این گل را نمی خوردیم و با سه امتیاز بیرون می آمدیم و حداقل سه پله در جدول بالا می آمدیم. تمام هوادرانی که امروز حرف های خوبی در مورد کادرفنی نمی زدند، مطمئن باشید تشویقمان می کردند. 
در بازی با پرسپولیس همین اشتباه در جایگیری بازیکن رخ داد. در بازی با تراکتور ده نفره شدن و باز هم اشتباه بازیکن، می خواهم بگویم همه این کار ها توسط بازیکن انجام می شود، از طرف خود من و هم تیمی هایم. 
این بازیکن اضافه کرد: فشار را از روی کادرفنی بردارید، ما دو سال پیش هم تغییر اتفاق افتاد و هیچ اتفاق خوبی برای ما نیفتاد. آقای تارتار تیم را می شناسد. شرایطمان کمی بد شده قبول دارم، پارسال هم در چنین شرایطی گیر افتادیم، به خاطر اینکه پشت هم ایستادیم توانستیم شرایط را عوض کنیم. امسال هم همین است. ما بازی خوبی کردیم و مسئول اینکه بازی به تساوی کشیده شد شخص من است. باشگاه اگر می خواهد هر جریمه ای کند من پذیرا هستم. اینکه فشار ها را روی کادرفنی بیندازید اصلا کار درستی نیست. همه ما مسئول هستیم از باشگاه گرفته تا مربی و بازیکن. ولی اول و آخر آن کس که بازی می کند و مقصر است من به عنوان بازیکن هستم. 
قریشی در پایان در مورد دربی اصفهان در هفته آینده افزود: در این دو سال ثابت کردیم که مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کنیم. این بازی هم خوب و جذاب از آب در می آید. حتما برای این بازی برنامه داریم. انشاالله می رویم که با بک نتیجه خوب شروع کننده اتفاقات خوب در ادامه فصل باشیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید