اگر آن سال VAR بود گالاتاسرای قهرمان اروپا می‌شد!

0
72



کد خبر : ۱۸۶۹۵۵۶ |
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۳ |
۲۸۸ بازدید |

۰
دیدگاه

فلیپه ملو:


فلیپه ملو، هافبک سابق گالاتاسرای، می‌گوید اگر در سال ۲۰۱۳ چیزی به اسم VAR در فوتبال وجود داشت این تیم ترکیه‌ای رئال مادرید را حذف کرده و فاتح لیگ قهرمانان اروپا می‌شد.

اگر آن سال VAR بود گالاتاسرای قهرمان اروپا می‌شد!

به گزارش “ورزش سه”، فلیپه ملو، هافبک برزیلی که این روزها در کشورش برای فلومیننزه بازی می‌کند، هنوز نتوانسته دیدار مشهور گالاتاسرای و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را که ۱۰ سال پیش برگزار شد فراموش کند.

فلیپه ملو در آن زمان در گالاتاسرایی بازی می‌کرد که سرشار از ستاره‌های بااستعداد بود. ستاره‌هایی که از جمله آنها می‌توان به وسلی اسنایدر و دیدیه دروگبا اشاره کرد. شیرهای استانبول در آن دوره از چمپیونزلیگ شگفتی‌سازی کرده بودند. گالاتا در مرحله گروهی منچستریونایتد را شکست داد و در مرحله حذفی شالکه را حذف کرد.

1800325

این هافبک برزیلی امروز در یک مصاحبه به یاد بازی مشهور گالاتاسرای و رئال مادرید افتاد و گفت آن گالاتا می‌توانست فاتح چمپیونزلیگ شود. او می‌گوید علت حذف شدن تیمش در بازی مقابل رئال مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی اشتباهات فاحش داوری بود و اگر VAR وجود داشت گالاتا رئال را حذف می‌کرد.

فلیپه ملو در این مصاحبه گفت:”شک ندارم که اگر چیزی به اسم VAR بود ما آن بازی رئال را می‌بردیم. ما در بازی رفت ۳-۰ باختیم. این درست است. اما در جریان به ثمر رسیدن گل دوم خطایی اتفاق افتاد که تاثیرگذار بود و آن گل حتما باید مردود می‌شد. در بازی برگشت هم کریستیانو به ما گلی زد که خیلی واضح آفساید بود ولی ما توانستیم برگردیم و نتیجه را ۳-۱ بکنیم”.

1800326

هافبک برزیلی در ادامه خاطراتش از آن بازی به ژوزه مورینیو، سرمربی وقت رئال، اشاره کرد و گفت:” ما در بازی برگشت در پانزده دقیقه ۳ گل زدیم. قیافه مورینیو را هیچوقت یادم نمی‌رود. از تعجب قیافه‌اش خنده‌دار شده بود و معلوم بود با خودش می‌گوید مگر می‌شود؟ مگر ممکن است؟ بعد از آن ما آنقدر به دنبال گل چهارم بودیم که تعادل‌مان را از دست دادیم و رئال کار را ۳-۲ کرد. ولی باز هم تکرار می‌کنم اگر آن سال VAR بود ما قهرمان چمپیونزلیگ می‌شدیم”.

1800327



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید