«ایمینو» متولی برگزاری جشنواره «اینوماین» شد/ شناسایی طرح‌های نوآورانه زیر چتر «ایمینو»

0
74


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«ایمینو» متولی برگزاری جشنواره «اینوماین» شد/ شناسایی طرح‌های نوآورانه زیر چتر «ایمینو»

دبیرخانه دائمی جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن وصنایع معدنی «اینوماین» در طرح زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی «ایمینو» راه‌اندازی شد.

به گزارش تریبون نیوز به نقل از شبکه ایمینو، «ایمینو» از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با هدف افزایش ظرفیت‌های دانش‌بنیان کشور در بخش معدن و صنایع معدنی ماموریت یافت جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن وصنایع معدنی «اینوماین» را برگزار کند.

این جشنواره به رسم هرسال با محورهایی مانند مبانی و فناوری‌های نوین معدن (اکتشاف، استخراج‌‌‌ وفرآوری) و صنایع معدنی، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، مدیریت و بازاریابی (فروش محصولات معدن و صنایع معدنی)، کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات نوین حوزه معدن و صنایع معدنی، فناوری‌های نوین پشتیبانی از زنجیره معدن و صنایع معدنی (مدیریت معدن، لجستیک، حمل و نقل و…)، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی (سیستم‌ها، تجهیزات، خدمات) و بازآفرینی باطله‌ها و پسماند صنایع معدنی و استحصال آنها و … برگزار می شود.

از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایده‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت است.

مخاطبان چهارمین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی «اینوماین» از ۳ گروه دانشگاهیان، فعالان صنعت و شرکت های دانش‌بنیان تشکیل می‌شوند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های که از سوی بخش رویدادهای واحد ارتباطات «ایمینو» صورت گرفته، تابستان سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و زمان اعلام فراخوان ثبت ایده‌های نوآورانه در سامانه الکترونیکی ایمینو متعاقبا اعلام می‌شود.

برای خواندن اصل این خبر در سایت تریبون نیوز کلیک کنید



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید