بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست

0
78


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افرادی که اقدام به نگهداری اسلحه در محل کار و منزل خود می کنند، باید بدانند بهترین جاساز اسلحه کجاست تا از بروز خطرات موجود جلوگیری کنند. البته ارگان های خاص معمولا اسلحه ها را درون گاوصندوق اسلحه قرار می دهند تا در صورت حمله دشمنان دسترسی به اسلحه ها غیر ممکن باشد. فروشگاه سیف باکس شاپ یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش گاو صندوق اسلحه می باشد که شما می توانید بهترین صندوق اسلحه را از با مناسب ترین قیمت از این فروشگاه خریداری کنید. برای خرید و استعلام قیمت گاوصندوق اسلحه می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان سیف باکس شاپ در ارتباط باشید.

جاساز اسلحه چیست?

در حقیقت به محلی ایمن و مخفی برای پنهان کردن اسلحه در مکان های مختلف مانند: خانه، محل کار و …. جاساز اسلحه می گویند. در این بخش قصد داریم  به برخی نکات نگه داری و جاساز اسلحه برای افرادی که اسلحه شکاری دارند و یا افرادی که با مجوز در محل کار و منزل از اسلحه نگه داری می کنند، بپردازیم.

توجه داشته باشید جاساز اسلحه شما می تواند در محلی پنهان و به دور از تصور باشد. جاساز اسلحه می تواند در محلی مانند: تخت خواب، میز و …. باشد. البته گاوصندوق اسلحه نیز می تواند به عنوان یکی از جاساز های اسلحه باشد.

تعداد زیادی از مدل های کمد مخفی اسلحه وجود دارند که می توان از این کمد ها  نیز برای جاساز اسلحه استفاده نمود. البته مشکلی که در خصوص این کمد ها وجود دارد این است که با وجود اینکه دارای قفل هستند اما در صورت لو رفتن مکان اسلحه، اسلحه به راحتی در دسترس افراد دیگر قرار می گیرد.

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست؟ در ادامه به بررسی بهترین ایده ها برای جاسازی اسلحه در منزل می پردازیم.

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست

جاسازی اسلحه در خانه

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست؟ یکی از بهترین روش های نگه داری اسلحه در خانه، جاساز اسلحه می باشد که در بخش پایین به معرفی آن می پردازیم:

۱ – یکی از بهترین روش های جاساز اسلحه در منزل استفاده از میز جلو مبلی می باشد این کشو دارای یونیت جاسازی می باشد که با استفاده از اهرم پایین میز باز می شود. توجه داشته باشید این میز دارای قفل آهنربایی می باشد که با باز کردن آن می توانید یک کشوی مخفی اسلحه را مشاهده نمایید.

۲- یکی دیگر از بهترین جاساز های اسلحه در منزل، تختخواب می باشد. شما می توانید  کمد مخفی اسلحه را به طرز هوشمندانه ای درتختخواب خود جاسازی کنید و یا می توانید از بخش های مختلف تخت مانند: قسمت بالایی، کف تخت یا حتی سرستون های تزیینی آن استفاده نمایید. نکته: اگر تخت شما دارای تاج بزرگی است می توان اسلحه های بسیار بزرگ را نیز در آن جاسازی کرد.

۳- یکی دیگر از روش های جاسازی اسلحه استفاده از اتاق مخفی می باشد. اگراز تعداد زیادی اسلحه و یا  بیش از یک اسلحه محافظت می کنید. بهترین روش، نگه داری آن ها اتاقی مخفی می باشد. شما می توانید گاوصندوق اسلحه خود را در این  محل پنهان کنید.

۴- یکی از وسایل کاربردی در هر منزلی، شلف دیواری می باشد که یکی از بهترین گزینه ها  برای جاسازی اسلحه نیز می باشد. در واقع شکل ظاهری شلف دیواری برای جاسازی اسلحه مانند سایر شلف های معمولی می باشد اما در بخش زیرین آن طراحی خاصی انجام شده که می توان تمام قطعات یک اسلحه را درون آن پنهان کرد.

۵- پنحمین محل جاسازی اسلحه در خانه، میز کامپیوتر می باشد. توجه داشته باشید ظاهر کلی این میزهای کامپیوتر بسیار معمولی می باشد اما قسمتی از این میز به گونه ای طراحی شده است که دارای پنل کشویی مخفی می باشد. شما می توانید این کشو را بیرون آروده و کشوی مخفی جاساز اسلحه را مشاهده نمایید.

۶- گاوصندوق اسلحه یکی از بهترین گزینه ها برای افراد نظامی می باشد که از اسلحه خود دور از دسترس بچه ها نگه داری کنند.

گاوصندوق کاوه دارای انواع مختلفی می باشد که گاوصندوق اسلحه کاوه نیز یکی از انواع آن می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گاوصندوق کاوه به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

بهترین محل جاساز اسلحه کجاست?

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست ؟ در ابتدا برای انتخاب بهترین محل جاساز اسلحه باید به برخی نکات زیر توجه داشته باشید :

  • اسلحه به علت اینکه بسیار خطرناک و حساس می باشد نباید در معرض رطوبت قرار گیرد. همچنین گلوله های آن نیز نباید در معرض حرارت و گرما قرار گیرند.
  • یکی از وسایل ارزشمند و گران قیمت اسلحه می باشد که در مواقعی مانند آتش سوزی، زلزله و …… باید دسترسی به آن بسیار راحت باشد. پس لازم است اسلحه را در محلی پنهان کنید که دسترسی به آن برای صاحب اسلحه بسیار راحت باشد.
  • توجه داشته باشید از جاسازی اسلحه در نزدیک آشپزخانه، وسایلی مانند قلیون و ….. خود داری کنید.
  • جاسازی اسلحه نباید در دسترس و معرض دید کودکان باشد.

بهترین جاساز اسلحه در آشپزخانه

توجه داشته باشید  برای جاسازی اسلحه نباید هر مکان و محلی را انتخاب نمایید و هنگام  انتخاب محل جاساز اسلحه باید به برخی نکات توجه داشته باشید که در بخش زیر به آن اشاره شده است. از نظر شما آیا آشپزخانه محل مناسبی برای جاسازی اسلحه می باشد ؟ باید بگوییم آشپزخانه به علت بالا رفتن غیر معمول دما و احتمال آتش سوزی اصلا گزینه مناسبی برای جاسازی اسلحه نمی باشد. بنابراین اگر قصد مخفی کردن و جاسازی اسلحه داخل فر گاز، درون کابینت ها و ….. را دارید، از آن صرف نظر کنید. توجه داشته باشید اسلحه باید دور از هرگونه حرارت جاسازی شود. از نگه داری و جاسازی اسلحه در نزدیکی هیتر برقی، بخاری، اجاق گاز، سماور و …… خود داری کنید.

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست

ویژگی های بهترین جاساز اسلحه

بهترین جاساز اسلحه در منزل کجاست؟ بهترین جاساز اسلحه در منزل باید دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • باید ضد ضربه باشد.
  • ضد برش
  • ضد آب
  • ضد گلوله
  • نسوز
  • دارای سیستم های هوشمند باشد.

در نهایت جدا از موارد ذکر شده بهترین جاساز اسلحه، یک گاوصندوق اسلحه می باشد که منحصرا برای نگه داری انواع اسلحه در ابعاد و اندازه های گوناگون، تولید شده است. شما می توانید  برای خرید و استعلام قیمت گاوصندوق اسلحه از فروشگاه گاوصندوق فروشی سیف باکس شاپ روی لینک کلیک کرده و به فروشگاه سیف باکس شاپ مراجعه نمایید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید