مارسی ۲-۱ پی‌اس‌جی: حذف زودهنگام کهکشانی‌ها در ولودروم

0
69



کد خبر : ۱۸۶۹۴۳۱ |
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۹ |
۷٫۷K بازدید |

۷
دیدگاه

مسی، امباپه و نیمار نتوانستند کاری از پیش نبردند


تیم فوتبال پاریس سن ژرمن با شکست ۲-۱ مقابل مارسی، خیلی زود ار دور رقابت های جام حذفی فرانسه کنار رفت.

مارسی 2-1 پی‌اس‌جی: حذف زودهنگام کهکشانی‌ها در ولودروم

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری حساس و فوق العاده مهم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه، مارسی در استادیوم ولودروم میزبان تیم قدرتمند پاریس سن ژرمن بود و در نهایت توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم عبور کرده و راهی مرحله بعدی شود.

پاریس می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برسد. پاس دیدنی نیمار از سمت چپ به نونو مندس رسید و شوت او را پائو لوپز، سنگربان مارسی دفع کرد. دقایقی بعد، مارسی این موقعیت را جواب داد. شوت دیدنی چنگیز اوندر را دوناروما با واکنشی فوق العاده از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

لحظاتی بعد نیز یک ارسال از سمت راست، با ضربه سر کولاشیناک همراه شد که توپ به بیرون رفت. در دقیقه ۱۵ نیز شوت محکم مالینووسکی را دوناروما دفع کرد و در شرایطی که سانچر قصد داشت روی ریباند دروازه را باز کند، گلر پاریس توانست در مرحله دوم، توپ را مهار کرد.

سپس کولاشیناک با یک شوت محکم دروازه پاریس را تهدید کرد که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۲۶، گوندوزی دو مرتبه دروازه میهمان را تهدید کرد. ابتدا شوت او را راموس در آستانه ورود به دروازه راهی کرنر کرد. سپس روی همان کرنر ارسالی، این دوناروما بود که شوت بازیکن فرانسوی مارسی را مهار کرد.

مارسی در دقیقه ۳۱ به گل نخست بازی دست یافت. حرکت زیبای چنگیز اوندر از سمت راست و ورود او به محوطه جریمه، با خطای سرخیو راموس همراه شد و داور نیز بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. الکسیس سانچز نیز پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت دوناروما وارد دروازه پاریس کرد.

1800060
1800061

در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست بود که مارسی چند موقعیت خوب را از دست داد. ابتدا شوت جاناتان کلاوس را دوناروما در دو مرحله مهار کرد. سپس چنگیز اوندر وارد محوطه جریمه شد و پس از چند سر توپ، ضربه اش را به سمت دروازه زد که باز هم دوناروما با واکنشی دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد.

ضربه نیمار پاسخی بود به حملات بازیکنان مارسی. پس از حرکت در عرض، بازیکن برزیلی پاریس ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ به پایه تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین بازی برگشت.

در ثانیه های پایانی این پارس بود که توانست به گل تساوی دست پیدا کند. ارسال کرنر نیمار به زیبایی روی نقطه پنالتی به سرخیو راموس رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر، توپ را به تور دروازه چسباند و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول با تساوی یک – یک به پایان برسد.

1800058

در دقیقه ۵۷ و روی اشتباه نیمار، چانسل امبمبا وارد محوطه جریمه شد. پاس او به سانچز رسید که شوت او با برخورد به مدافعان پاریس، روی خط محوطه جریمه برابر روسلان مالینوفسکی قرار گرفت و این بازیکن اوکراینی با یک شوت دیدنی و محکم، توپ را به تور دروازه چسباند و مارسی را ۲ بر یک پیش انداخت.

1800062

در دقیقه ۷۹ مسی می توانست بازی را به تساوی بکشاند. پاس خوب نیمار به اسطوره آرژانتینی رسید اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات شاگردان گالتیه در برابر سد دفاعی مارسی به جایی نمی رسید. در وقت های تلف شده بازی بود که سرخیو راموس توانست گل تساوی را وارد دروازه حریف کند که به دلیل حضور او در موقعیت آفساید، این گل مردود اعلام شد.

در نهایت نیز بازی با همین نتیجه ۲ بر یک به سود مارسی به پایان رسید تا پاریس سن ژرمن وداع زودهنگامی با رقابت های جام حذفی داشته باشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید