باشکوه و فوق‌العاده: یک جشن قهرمانی در کلاس جهانی

0
66



کد خبر : ۱۸۶۹۶۷۳ |
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۰ |
۱٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


دیدار نهایی و اختتامیه بیست‌ و دومین دوره لیگ برتر زنان، امروز طی مراسمی باشکوه در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.

باشکوه و فوق‌العاده: یک جشن قهرمانی در کلاس جهانی

به گزارش “ورزش سه”، تیم پیکان در این مسابقه با اقتدار و سه بر صفر سریک را شکست داد تا در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشن قهرمانی جام بیست‌ و دوم را بگیرد و به عنوان نماینده ایران سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ را به دست آورد. بعد از این مسابقه، مراسم اختتامیه و اهدای جام چهار تیم برتر با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

نورپردازی و طراحی سالن فدراسیون والیبال برای مراسم اختتامیه لیگ برتر زنان جلوه بسیار زیبایی به این سالن داده بود که تحسین بیش از ۵۰۰ تماشاگر، بازیکنان و کادر فنی تیم‌های شرکت کننده را به همراه داشت.
در ادامه این مراسم، تیم رویایی لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۱ بر اساس انتخاب کمیته فنی مسابقات معرفی شدند که آیتک سلامت به عنوان ارزشمندترین بازیکن معرفی شد.

سپس بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ذوب‌ آهن اصفهان و سایپا برای دریافت مدال برنز و جام مقام سومی به سکو دعوت شدند. این روند برای تیم سریک گنبد (نایب قهرمان) و (پیکان تهران) قهرمان لیگ برتر زنان ادامه یافت.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، محسن ترابی رئیس سازمان لیگ، عیسی سنگدوینی رئیس هیئت والیبال استان گلستان و مدیران و مسئولان دو باشگاه پیکان و سریک گنبد از جمله حاضران در این مراسم بودند که برای اهدای جام‌ها از آن‌ها دعوت به عمل آمد.

همچنین در مجموع دو میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال پاداش به چهار تیم برتر بیست‌ و دومین لیگ برتر والیبال زنان تعلق گرفت که قهرمان یک میلیارد و دویست میلیون ریال، نایب قهرمان هفتصد و پنجاه میلیون ریال و تیم‌های سوم هر کدام ۲۵۰ میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

آتش بازی، جشن و بازار عکس یادگاری نیز پایان پخش این مراسم بود تا لیگ برتر زنان پس از ۶۲ مسابقه و ۱۲۰ رقابت هشت تیم شرکت کننده با قهرمانی پیکان به پایان برسد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید