رودیگر به دنبال دفاع از جام قهرمانی‌اش در رباط

0
70



کد خبر : ۱۸۶۹۵۸۵ |
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹ |
۲۷۲ بازدید |

۰
دیدگاه


آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، فصل گذشته با چلسی فاتح جام باشگاه‌های جهان شده و حالا مصمم است با پیراهن رئال از قهرمانی‌اش دفاع کند.

رودیگر به دنبال دفاع از جام قهرمانی‌اش در رباط

به گزارش “ورزش سه”، از بین همه بازیکنانی که شنبه در شهر رباط مراکش برای به دست آوردن جام باشگاه‌های جهان تلاش خواهند کرد تنها یک نفر است که می‌تواند برای دومین سال پیاپی به این جام برسد.

آنتونیو رودیگر که سال گذشته با پیراهن چلسی در این رقابتها به قهرمانی رسید. فینال رقابتهای فصل گذشته که در ابوظبی برگزار شد شاهد رقابت پایاپای چلسی و پالمیراس بود که در نهایت آبی‌های لندن موفق شدند حریف را از پیش رو برداشته و به قهرمانی برسند. گل تعیین‌کننده کای هاورتز در اواخر مسابقه باعث شد جام باشگاه‌های جهان به لندن برود و نه سائوپائولو.

1800373

رودیگر سال گذشته در ۲۱۰ دقیقه بازی چلسی در جام باشگاه‌های جهان همه دقایق را در زمین حضور داشت. او بهتر از هر کس دیگری می‌تواند به هم‌تیمی‌های جدیدش در رئال مادرید توضیح بدهد که بازی مقابل الهلال را نباید دست‌کم بگیرند. چرا که الهلال سال گذشته در نیمه‌نهایی مقابل چلسی ایستاد. آبی‌ها با تک‌گل روملو لوکاکو موفق شدند تیم عربستانی را شکست بدهند. اگر این گل و درخشش کپا در درون دروازه نبود چلسی نمی‌توانست از سد این تیم سختکوش عربستانی عبور کند.

1752377



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید