سقوط دو پله‌ای صدرنشین بعد از شکست در دربی

0
69



کد خبر : ۱۸۶۹۶۶۲ |
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶ |
۱۱۴ بازدید |

۰
دیدگاه

سلام دوباره‌ی پالایش به صدر جدول؛


دو دیدار حساس سوپرلیگ فوتسال زنان در هفته هجدهم، با برتری نصر و پالایش همراه شد.

سقوط دو پله‌ای صدرنشین بعد از شکست در دربی

به گزارش “ورزش سه”، هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال زنان درحالی با انجام چهار دیدار از ساعت ۱۱ امروز آغاز شد که همه چیز تحت تاثیر دیدار حساس پیکان و نصر قرار داشت. در پایان این هفته از فوتسال زنان، پالایش به صدر جدول رسید و نصر و پیکان در تعقیب این رقیب آبادانی قرار گرفتند.

نصر امید کرج ۱ – ۰ پیکان تهران

دیدار حساس نصر و پیکان درحالی آغاز شد که در دو دیدار قبلی این تیم در سوپرلیگ زنان، شاگردان شریف یک بار موفق به شکست پیکان شده بودند و در دیدار دیگر مصاف این دو تیم با تساوی یک بر یک همراه شده بود. نصر و پیکان برای سومین و آخرین بار در فصل جاری درحالی به مصاف هم رفتند که تا پیش از انجام این دیدار، پیکان با ۳۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت و نصر با ۳۷ امتیاز در رتبه سوم ایستاده بود. شرایط نزدیک دو تیم در جدول، این بازی که به دربی فوتسال زنان معروف است را بیش از پیش حساس کرده بود. اما در نهایت این نصر بود که با تک گل نسترن مقیمی موفق به شکست شاگردان نیلوفر اردلان در این دیدار شد تا با کسب ۷ امتیاز از مجموع سه دیدار این فصل مقابل پیکان، برتری خودش را به این تیم قدرتمند دیکته کرده باشد. در پایان این دیدار، نصر ۴۰ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد و پیکان با ۳۹ امتیاز و دو پله سقوط به رتبه سوم جدول رسید!

1800511

پالایش نفت آبادان ۴ – ۱ رایزکو صفادشت

در دیگر دیدار حساس هفته هجدهم، پالایش و رایزکو در آبادان به مصاف هم رفتند. شاگردان پریسا امامی این فرصت را داشتند که در صورت پیروزی در برابر رایزکو و شکست پیکان و یا رقم خوردن تساوی در دیدار پیکان – نصر، به صدر جدول رده‌بندی برسند به همین دلیل نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این دیدار حساس داشتند.
نفتی‌ها نیمه نخست را با برتری یک بر صفر در برابر حریف به پایان بردند و در نیمه دوم با به ثمر رساندن ۳ گل پی در پی دیگر، پیروزی خود را قطعی کردند. اگرچه در ثانیه‌های آخر این دیدار، شاگردان ملکی یکی از گل‌ها را پاسخ دادند اما در نهایت پالایش فاتح این دیدار شد تا با رسیدن به امتیاز ۴۱، دوباره به مانند دور اول مسابقات به صدر جدول رده بندی برسد. رایزکو نیز همچنان با ۲۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد.

نتایج کامل هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال زنان به شرح زیر است:

نصر امید کرج ۱ – ۰ پیکان تهران 
پالایش نفت آبادان ۴ – ۱ رایزکو شیراز 
هیئت فوتبال نطنز ۷ – ۳ فجر شیراز 
مس رفسنجان ۱ – ۵ ملی حفاری



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید