شمسایی: بازیکن حرفه‌ای همیشه باید آماده باشد

0
62



کد خبر : ۱۸۶۹۵۷۰ |
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶ |
۹۹۵ بازدید |

۰
دیدگاه

درهای تیم ملی به روی همه جوانان باز هستند


سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هیچ بازیکنی در تیم ملی فوتسال دائمی نیست و همیشه درهای این تیم به روی همه به خصوص جوانان باز است.

شمسایی: بازیکن حرفه‌ای همیشه باید آماده باشد

به گزارش “ورزش سه” وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت ۶ جانبه تایلند اظهار داشت:‌ در ابتدا به تیم مس سونگون برای قهرمانی تبریک و همچنین به کلیه تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر و بازیکنان و مربیان خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: در طول لیگ تمام بازی‌ها را به صورت محسوس و نامحسوس زیر نظر داشتیم که در نهایت به انتخاب ۲۵ نفر از بازیکنان رسیدیم که از این تعداد ۱۶ نفر با صلاحدید کادر فنی به تورنمنت ۶ جانبه تایلند اعزام می‌شوند. این بازیکنان ششم اسفند وارد اردو می‌شوند و طبق برنامه هفتم اسفند به تایلند خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در چند روز آینده اسامی ۱۶ نفر بازیکن تیم ملی فوتسال نهایی شده اعلام خواهد شد. این نکته حائز اهمیت است که هر کسی به دنبال پوشیدن پیراهن تیم ملی است باید جایگاه این لباس را بداند و انگیزه لازم را داشته باشد. قطعاً ما بازیکنانی بیش از ۲۵ نفر اعزامی در کشور داریم اما برای تورنمنت تایلند به ۱۶ بازیکن نیاز است و هر کسی آماده باشد قطعاً در تیم ملی خواهد بود. برای ما فرقی ندارد که چه کسی در تیم ملی حضور دارد. همانطور که قبلاً بارها گرفته‌ام تیم ملی ارثیه پدری‌ام نیست و تا روز ۲۹ اسفندماه با فداراسیون قرارداد دارم و تا آن زمان از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نخواهم کرد.

شمسایی در ادامه توضیح داد: در فروردین قرار است دو بازی در ایران با تیم ملی ازبکستان داشته باشیم. حتماً تغییراتی در تیم ملی خواهیم داشت. هر کسی که در تیم ملی حضور دارد بداند که هیچ کسی دائم در تیم ملی نخواهد ماند. کادر فنی همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند، از ۲۷ بهمن لیگ برتر ما تعطیل می‌شود و تا ۶ اسفند حداقل ۹ روز زمان باقی است. بازیکن حرفه‌ای کاری به تعطیلات لیگ ندارد و همیشه سعی می‌کند خود را آماده نگه دارد. پس بازید بازیکنانی که قصد پوشیدن تیم ملی را دارند به صورت حرفه‌ای فکر کرده و همیشه آماده باشند.

وی افزود: سفال منش مربی تیم ملی قرار است از کانادا به تایلند بیاید همچنین سه لژیونری که در اسپانیا بازی می‌کنند در تایلند به جمع ملی‌پوشان اضافه شوند. درهای تیم ملی همیشه به روی همه باز است به خصوص جوانان جویای نام؛ هر کسی که می‌تواند نشان دهد می‌تواند به تیم ملی کمک کند قطعاً از سوی کادر فنی دعوت می‌شود. همانطور که از روز اول گفتم قصد ما جوانگرایی به صورت پلکانی در تیم ملی است و ان‌شاءالله تا زمانی که بتوانم قدم مثبتی برای تیم ملی کشورم بردارم در خدمت این تیم هستم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید