مومنی: می‌خواهند به استقلال آسیب‌بزنند نه فتح‌الله‌زاده!

0
65



کد خبر : ۱۸۶۹۵۵۷ |
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۲ |
۱۵٫۹K بازدید |

۶
دیدگاه

با پرداخت طلب استراماچونی حواشی را خنثی می‌کنیم؛


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص بدهی این باشگاه به استراماچونی ارائه داد.

مومنی: می‌خواهند به استقلال آسیب‌بزنند نه فتح‌الله‌زاده!

به گزارش “ورزش سه”، محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، امشب در گفت‌وگویی با رادیو ایران درباره آخرین شرایط این باشگاه برای پرداخت مطالبات استراماچونی، جذب بازیکن خارجی و همچنین شایعاتی که مبنی بر برکناری علی فتح‌الله‌زاده وجود دارد، صحبت کرد.

صحبت‌های مومنی را در ادامه می‌خوانیم:

* این ادبیات در شأن فوتبال نیست
این ادبیاتی که در فوتبال وجود دارد، در شأن و شخصیت فوتبال ما نیست که همه، یکدیگر را بکوبیم و هر چه که دوست داریم، با ادبیات خودمان بیان کنیم. باید مقداری به بچه‌هایی که می‌خواهند آینده این مملکت باشند، فکر کنیم و در گفت‌وگوهایی که با یکدیگر داریم، سعی کنیم فرهنگ اجتماعی‌مان را بیشتر کنیم.

* هواداران اطلاعات و تلنگر دادند
اینکه استقلال در سه هفته اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته، بیشتر به خاطر اطلاعات و تلنگرهایی است که هواداران به تیم داده‌اند. بعد از باخت به سپاهان، شوکی وارد شد و بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند که توانستند ملوان را در تهران ببرند و بقیه نتایج هم موید یک همیت و وحدت بود. مدیرعامل محترم و هم آقای ساپینتو و بقیه اعضای باشگاه با همدیگر طوری رفتار کردند که این وحدت بین همه باشد تا بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

* فتح‌الله‌زاده به کارش ادامه می‌دهد
آقای فتح‌الله‌زاده از جنس فوتبال است و همیشه در فوتبال بوده و پیشنهاداتی به باشگاه‌ها و فوتبال می‌دادند. الان هم ایشان در رأس کار باشگاه استقلال، مسبوق به سابقه هستند و حتما به کار خودشان ادامه می‌دهند. ایشان به هر جهت یک مدیر باسابقه و دارای مدارج خیلی خوبی هستند. احساس من این است که آقای فتح‌الله‌زاده با توجه به رفتار مناسبی که با آقای ساپینتو داشته و ارتباط دوطرفه‌ای که برقرار شده، یک دوستی بین همه اتفاق افتاده که می‌تواند ادامه‌دار باشد و در پایان فصل ما را با نتایج درخشان‌تر و عملکرد بهتری مواجه کند. آقای فتح‌الله‌زاده در مسند کار خودشان هستند و حواشی‌ای که برای ایشان درست می‌شود، به خاطر این است که به استقلال آسیب بزنند، نه به آقای فتح‌الله‌زاده.

* به دنبال راهکار برای پرداخت بدهی استراماچونی هستیم
دیروز یک جلسه داشتیم که در مورد راهکارهای مختلف درآمدزایی برای پرداخت مطالبات آقای استراماچونی با یکدیگر هم‌فکری کردیم و به راهکار مناسبی رسیدیم که انشالله مدیریت محترم بتواند این مشکل را حل کند. البته ما کماکان خدمت آقای فتح‌الله‌زاده هستیم و هر جایی که برنامه‌ای باشد، کنارشان حضور داریم تا با پرداخت طلب آقای استراماچونی، با تمام قوا حاشیه‌هایی را که پیرامون مدیرعامل و هیئت مدیره هست، خنثی کنیم؛ اگرچه این روزها خیلی برای استقلال حاشیه‌سازی می‌شود.

* مسئولان کمک کنند تا این معضل حل شود
ما تلاش خودمان را می‌کنیم و وظیفه‌مان است که نسبت به طلب آقای استراماچونی اقدام عاجل کنیم و این اتفاق خواهد افتاد. ما نه دوست داریم برای کسی حاشیه درست کنیم و نه دوست داریم کسی برای ما حاشیه درست کنیم. اجتماع ما در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و نباید استرس بدهیم. خواهش می‌کنم کسانی که درباره استقلال صحبت می‌کنند، طوری صحبت کنند که به این‌ جامعه‌ای که این میزان رنج و زحمت می‌کشد، استرس وارد نکنند. ما تلاش خودمان را می‌کنیم و حتما مسئولانی که در راس هستند، به ما پاسخ مثبت خواهند داد تا معضل مطالبات آقای استراماچونی حل شود.

* کاوه رضایی؟ درباره اسامی صحبت نمی‌کنم
من نسبت به اسامی افراد نظر خاصی ندارم و چیزی که برای ما مهم است نظر سرمربی است. مدیریت شانه به شانه سرمربی است و سعی می‌کند هر توقع و انتظاری را برآورده کند و ما هم کنار آقای فتح‌الله‌زاده هستیم. اگر نامی برده شود، حتما با هم‌فکری آقای ساپینتو و مدیرعامل محقق خواهد شد.

* باشگاه به دنبال جذب بازیکن خارجی است
در مورد بازیکن خارجی اگر آقای ساپینتو تشخیص بدهد که نیاز است، حتما اتفاق خواهد افتاد. اگر آقای ساپینتو چیزی گفته، حتما آقای فتح‌الله‌زاده اقدام خواهد کرد. نظر سرمربی در مسائل فنی به همه ارجح است و اگر ایشان تشخیص بدهد بازیکنی را می‌خواهد، آقای فتح‌الله‌زاده دریغ نمی‌کند و ما هم کمک می‌کنیم. صددرصد باشگاه به فکر جذب بازیکن خارجی خوب هست.

* مشکلی در پرداختی‌ها نداریم
فعلا در پرداختی‌ها مشکلی نداریم و بازیکنان دریافتی لازم را داشته‌اند و به همین دلیل آرامش حاکم است و این روزها درخشان بازی می‌کنیم و نتیجه می‌گیریم. امیدوارم که بتوانیم در‌ بازی‌های آینده مقابل پیکان و نساجی و… هم نتایج قابل‌قبولی بگیریم تا خودمان را به صدر نزدیک‌تر کنیم، چون رقبا با هم بازی دارند و امکان امتیاز دادن به یکدیگر زیاد است و ما هم باید از این موقعیت استفاده کنیم.

* حضور تماشاگران بر عهده فدراسیون است
حضور یا عدم حضور تماشاگران به قوانینی برمی‌گردد که فدراسیون فوتبال طراحی و تنظیم می‌کند. ما پیشنهاد می‌دهیم که بهتر از حضور تماشاگران استفاده شود اما فدراسیون در این زمینه نقش مهم‌تر و پررنگ‌تری دارد.

* قطعا ساپینتو برنامه خاصی برای بازی با پیکان دارد
پیکان تیمی است که کاملا بسته بازی می‌کند و بسته بودن بازی، کار بازیکنان استقلال را سخت می‌کند. آقای حسینی مربی باهوشی است که فضاها را از تیم می‌گیرد و نیاز است که ما حرکات بدون توپ زیادی انجام بدهیم تا بتوانیم دروازه پیکان را باز کنیم.‌ حتما آقای ساپینتو برنامه خاصی برای این بازی دارد و در طرف مقابل پیکان هم شگردهای مختلفی دارد که هم به گل برسد و هم نتیجه را از دست ندهد.

* وزیر ورزش راهکارهای خوبی به ما می‌دهد
جا دارد به نیابت از اعضای هیئت مدیره از وزیر محترم، جناب آقای دکتر سجادی، تشکر کنیم. ایشان اشراف کامل روی قضایای استقلال دارند و همه هم‌فکر هستیم تا با راهگشایی‌هایی که ایشان مدنظر دارند، کمک‌های خوبی را به باشگاه استقلال کنیم. ایشان راهکارهای مناسبی به ما می‌دهند؛ حتما که نباید به ما منابع مادی بدهند. همین که راهکار می‌دهند که از کجا و با چه پتانسیلی می‌توانیم منابع مادی را به دست بیاوریم و به جایگاهی برسیم که مشکلات را بهتر حل کنیم، عالی است.

* بزرگترین مشکل برای مجوز حرفه‌ای، استراماچونی است
مهم‌ترین چالشی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، پرداختی‌های آقای استراماچونی است. اگر آن را انجام بدهیم، مشکل دیگری نداریم که مرتفع نشود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید