تغییر موضع گارسیا بعد از پوکر رونالدو

0
71



کد خبر : ۱۸۶۹۶۹۷ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۱ |
۶٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه


سرمربی النصر بعد از پوکر رونالدو اعلام کرد این بازیکنان اکنون با هم تیمی‌هایش به هماهنگی لازم رسیده است.

تغییر موضع گارسیا بعد از پوکر رونالدو

به گزارش “ورزش سه”، تیم النصر در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ حرفه ای عربستان با پوکر رونالدو موفق شد الوحده را در ورزشگاه ملک عبدالعزیز الریاضیه درهم بکوبد. سرمربی زردپوشان به دنبال درخشش خیره کننده فوق ستاره پرتغالی تیمش، مواضع خود را در خصوص وی به طرز جالبی تغییر داد.

ستاره ۳۸ ساله النصر در این شب به یادماندنی ۴ گل زد تا شماره گل های دوران حرفه ای خود را به عدد شگفت انگیز ۵۰۰ برساند؛ اتفاقی که تمجید سرمربی النصر را نیز به همراه داشت.

رودی گارسیا گفت:” فکر می کنم شب بسیار خوبی برای رونالدو بود چرا که توانست چهار گل بسیار برساند. او به سطحی عالی و قابل قبول از هماهنگی با هم تیمی هایش رسیده است. با گذشت زمان، هم تیمی هایش متوجه شده اند که رونالدو چه می خواهد و چه زمانی گل می زند.”

1800577

این گفته های سرمربی النصر اما ۱۸۰ درجه با اظهارات او بعد از تساوی با الاتحاد متفاوت است؛ جایی که گفته بود بازیکنان باید شرایط عادی بازی خود را حفظ کنند و همیشه سعی نکنند که توپ را به رونالدو پاس دهند.

حالا اما به نظر می رسد که درخشش رونالدو حتی گارسیا را هم احساساتی و او را وادار به تغییر سریع و کاملا متفاوت عقایدش نسبت به او کرده است. سرمربی ۵۵ ساله النصر حالا تیمش را دوباره در صدر جدول رده بندی می بیند و خیلی دوست دارد تا به رهبری رونالدو و با همین حجم از تفاوت سطح فنی، رقبای آینده را از پیش رو برداشته و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

1800576



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید