دغدغه بزرگ حسینی قبل از بازی با استقلال

0
78



کد خبر : ۱۸۶۹۸۲۵ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹ |
۲٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه

پیکان یک تیم روی سکو دارد


سرمربی پیکان در شرایطی تیم خود را مقابل استقلال به میدان می‌فرستد که دستش برای انتخاب ترکیب خالی‌تر از همیشه است.

دغدغه بزرگ حسینی قبل از بازی با استقلال

به گزارش “ورزش سه”، در اولین بازی از هفته بیستم لیگ برتر عصر یکشنبه تیم جوان پیکان از استقلال مدعی پذیرایی خواهد کرد. این بازی اگرچه برای هر دو تیم از جنبه‌های مختلف اهمیت زیادی دارد، اما برای پیکان با شرایط خاصی همراه است.

پیکانی‌ها در هفته‌های گذشته لیگ برتر با بحران مصدومیت‌های سریالی مواجه شده‌اند و حالا به جایی رسیده که بیراه نیست اگر بگوییم این تیم در بازی با استقلال یک تیم کامل از بازیکنان خود را در اختیار ندارد و آن‌ها از روی سکو نظاره‌گر مسابقه حساس تیم خود هستند.

همان‌طور که مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری امروز خود اعلام کرد محمد ناصری، دانیال جهانبخش، امیر شبانی، محمدحسین فلاح، امیرحسین عزیزی، مجتبی حق‌دوست، ابراهیم صالحی و تیتو اوکلو نفرات مصدوم پیکان هستند که در بازی فردا با استقلال حضور نخواهند داشت. جدا از این مساله سامان فلاح نیز با محرومیت مواجه شده و نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند.

مصدومیت‌های سریالی در بازی‌های گذشته سبب شد تا در یکی، دو مسابقه آخر پیکان، لیست ۲۰ نفره این تیم با نفرات جوان‌تر و با حضور دو دروازه‌بان روی نیمکت پر شود و در بازی با استقلال نیز احتمالاً اینگونه خواهد بود.

با این تفاسیر مشخص است که دست مجتبی حسینی برای انتخاب ترکیب و در جریان بازی برای انجام تعویض‌های تیمش کاملا بسته است و همین موضوع به دغدغه اصلی سرمربی پیکان تبدیل شده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید