رئال سرآمد لالیگایی‌ها در کمک به مردم ترکیه

0
82



کد خبر : ۱۸۶۹۶۹۳ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۴ |
۹٫۸K بازدید |

۰
دیدگاه


باشگاه رئال مادرید ۲۰ هزار دست پوشاک بعلاوه مبلغی قابل توجه به مردم زلزله زده ترکیه ارسال کرده است.

رئال سرآمد لالیگایی‌ها در کمک به مردم ترکیه

به گزارش “ورزش سه”، بایرام توتوملو، ایجنت ترکیه ای که از مدت ها قبل با باشگاههای اسپانیایی ارتباط خوبی دارد، اعلام کرد که در حال همکاری با تیم های باشگاههایی این کشور است تا کمک های نقدی و غیرنقدی برای هموطنان خود جمع آوری کند.

ابتکار توتوملو با واکنش مثبت بسیاری از باشگاه های اسپانیایی روبرو شده است که حمایت و همکاری کامل خود را با حادثه دیدگان ویرانی های ناشی از زلزله شدید ترکیه اعلام داشته اند.

رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بارسلونا، ختافه، بتیس، والنسیا، رئال سوسیداد، اسپانیول، سویا و بسیاری دیگر از باشگاههای اسپانیایی در حال حاضر با بایرام در تماس هستند تا برای ارسال کمک های خود راهنمایی بگیرند.

رئال مادرید یکی از باشگاههای پیشگام در این مورد بود که ۲۰ هزار دست لباس برای زلزله زده ها ارسال کرده است. در محوله ارسالی این باشگاه ۳۷۳۳ پیراهن آستین کوتاه، ۳۴۴۰ پیراهن آستین بلند، ۳۹۸ زیرپیراهن، ۸۷۹ شلوار، ۴۱۹ کت بارانی، ۲۱۲ کت، پیراهن ۲۱۰٫ ، ۱۵۷۶ گرمکن ورزشی و ۷۲۱۹ جفت جوراب وجود دارد.

باشگاه متمول شهر مادرید علاوه بر اقلام فوق، کمک مالی قابل توجهی نیز به مردم ترکیه انجام داده است.

بر اساس جدیدترین اخبار، زمین لرزه اخیر ۷٫۸ ریشتری اخیر جان ۱۴ هزار نفر را در ترکیه و ۳۱۰۰ نفر را در سوریه گرفته است. این حادثه تلخ همچنین ۶۰ هزار مجروح نیز داشته است. البته ده ها هزار نفر نیز در این حادثه با مشکل بزرگ اسکان در سردترین روزهای سال مواجه هستند. یوفا نیز روز گذشته از کمک ۲۰۰ هزار یورویی به زلزله زدگان خبر داد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید