رسمی: تمدید قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی تا ۲۰۲۴

0
77



کد خبر : ۱۸۶۹۶۹۶ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰ |
۲K بازدید |

۰
دیدگاه


باشگاه چلسی اعلام کرد که قرارداد تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی باتجربه‌اش را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرده است.

رسمی: تمدید قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی تا 2024

به گزارش “ورزش سه”، تیاگو سیلوا که در تابستان ۲۰۲۰ از پاری سن ژرمن جدا شد و به جمع آبی‌های لندن پیوست، در این مدت یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم بوده است و علی رغم اینکه در تابستان گذشته ۳۸ ساله شد، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا قرارداد او را تمدید کند و به این ترتیب او تا ۴۰ سالگی در استمفوردبریج خواهد ماند.

1800578
او بعد از اعلام تمدید قراردادش به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:”من واقعا خوشحالم که می‌توانم دوران حرفه‌ای‌ام را در چلسی ادامه بدهم. وقتی اولین بار در اینجا قرارداد امضا کردم، تنها یک ساله بود. اکنون با این قرارداد به سال چهارم می رسد. نمی‌توانستم این را تصور کنم اما واقعا برای من لحظه خیلی ویژه ای بود که با چلسی قرارداد امضا کنم و اینجا بمانم.”
تیاگو سیلوا در اولین فصل حضورش در چلسی با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شد و سپس با آبی‌ها قهرمانی در سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را جشن گرفت.

1800579
 تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان چلسی هم در مورد تمدید قرارداد تیاگو سیلوا گفتند:”ما خوشحالیم که تیاگو تصمیم گرفت در چلسی به بازی ادامه بدهد. او استعدادی در کلاس جهانی است؛ چیزی که او در طول سال‌ها در دیدارهای باشگاهی و ملی ثابت کرد و تجربه، کیفیت و رهبری او برای ما حیاتی است.
ما خیلی خوشحالیم که او قراردادش را تمدید کرد و منتظریم که با او به موفقیت‌های بیشتری برسیم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید