سرمربی برنتفورد: عجب بازی‌ای، می‌توانستیم ببریم!

0
73



کد خبر : ۱۸۶۹۸۳۶ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲ |
۲۲۵ بازدید |

۰
دیدگاه


توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، بعد از تساوی ۱-۱ تیمش با آرسنال پیشرفت خارق‌العاده توپچی‌ها را ستایش کرده و تیم آرتتا را به لیورپول یورگن کلوپ تشبیه کرد.

سرمربی برنتفورد: عجب بازی‌ای، می‌توانستیم ببریم!

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال با اینکه امشب در مقابل برنتفورد ۱-۱ متوقف شد ولی همچنان با اختلاف پنج امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و می‌تواند برای اولین بار بعد از بیست سال قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند.

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، که امشب تیمش با ارائه یک بازی شایسته موفق شد از دیدار با صدرنشین لیگ یک امتیاز به دست بیاورد در پایان بازی از شجاعت و تلاش شاگردانش ستایش کرد.

1800833

او به خبرنگاران گفت:” بعد از بازی فقط به بچه‌ها گفتم وای، چه بازی‌ای! البته ما اجازه نداریم به خاطر این یک امتیاز جشن بگیریم چرا که همیشه و در هر مسابقه‌ای باید به دنبال پیروزی باشیم. ولی می‌توانیم به خاطر عملکردمان جشن بگیریم. عملکرد تیم یکی از بهترین‌ها بود”.

می‌دانم که ابتدا ما بودیم که ۱-۰ عقب افتادیم. عجب گلی هم زدند. ولی بعد با حفظ آرامش و شجاعت توانستیم مقابل آرسنال به بازی برگردیم. آنها هر چه برای دوباره پیش افتادن حمله کردند مقابل‌شان یک دیوار محکم دیدند”.

برنتفورد می‌توانست برنده شود؟
به نظرم جواب این سوال مثبت است. فقط کافی است به موقعیت‌های بزرگی که در این بازی خلق کردیم نگاه کنید. اینکه برنتفورد ۱۰ بازی پیاپی در لیگ برتر شکست نخورده بی‌نظیر است. ما در این مدت با تیمهای بزرگی بازی کرده‌ایم. این را مدیون تلاش بازیکنان و کادر فنی و همه کسانی هستیم که در این باشگاه زحمت می‌کشند. ما واقعا به این عملکرد افتخار می‌کنیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید