سرنوشت برزیلیِ پرسپولیس در گرو مرد اسپانیایی

0
62



کد خبر : ۱۸۶۹۸۰۳ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۳ |
۲٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه

جلسه یحیی با لوسادا برای حضور لئاندرو؛


کادرفنی پرسپولیس بعد از تمرین فردا در مورد حضور یا عدم حضور لئاندرو پریرا در لیست تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سرنوشت برزیلیِ پرسپولیس در گرو مرد اسپانیایی

به گزارش “ورزش سه”، کادرفنی پرسپولیس این فصل چند چهره جدید داشته که یکی از آنها، په په لوسادا، مربی بدنساز این تیم بوده است. مرد اسپانیایی که از ابتدای فصل چالش‌های زیادی را در این تیم تجربه کرده و حالا یک چالش جدید را پیش روی خود می‌بیند: لئاندرو پریرا.

او در ابتدای فصل یورگن لوکادیا را در حالتی ناآماده در اختیار داشت اما توانست این مهاجم هلندی را از نظر جسمانی با حالتی مطلوب در اختیار کادرفنی قرار دهد. بعد از لوکادیا نوبت به شیخ دیاباته رسید که او هم بعد از مدتها دوری از میادین رسمی در تمرین حضور داشت و مدتها با برنامه لوسادا کار خود را پیش برد و حالا آماده بازی در ترکیب است.

سومین مهاجم پرسپولیس نیز با مدتها دوری از میدان، حالا در اختیار لوسادا است. لئاندرو پریرا البته شرایط به مراتب بهتری نسبت به لوکادیا و دیاباته دارد اما به هر حال در روزهای اخیر علاوه بر کارهای فنی، تمرینات مخصوص بدنسازی را هم داشته است.

1800739

یحیی گل‌محمدی در ابتدا نیز این مهاجم برزیلی را در اختیار لوسادا قرار داد و آنها دو جلسه تمرین اختصاصی را داشتند و در ادامه پریرا به جمع دیگر بازیکنان ملحق شد.

حالا در آستانه بازی پرسپولیس – هوادار، یحیی گل‌محمدی در مشورت با لوسادا در مورد او تصمیم خواهد گرفت و شاید این مهاجم برای اولین بار به لیست پرسپولیس اضافه شود.

نکته جالب اینکه یورگن لوکادیا در نیم فصل اول مقابل هوادار گلزنی کرد و شاید سرنوشت او در انتظار لئاندرو پریرا نیز باشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید