میلان ۱-۰ تورینو: پایان یک ماه کابوس‌وار

0
74



کد خبر : ۱۸۶۹۶۹۲ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۵ |
۳٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه


میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۱-۰ تورینو را شکست بدهد.

میلان 1-0 تورینو: پایان یک ماه کابوس‌وار

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان استفانو پیولی که در هفت دیدارشان در یک ماه گذشته در رقابت‌های مختلف حتی یک پیروزی هم نداشت، امشب سرانجام موفق شدند با تک گل الیویه ژیرو به سه امتیاز برسند. 
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد.
پس از سپری شدن دقایق ابتدایی بازیکنان میهمان پیش کشیدند و در دقیقه ۱۹، آنتونیو سانابریا، مهاجم پاراگوئه‌ای تورینو، صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه میلان به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد، بار دیگر سانابریا صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او را چیپریان تاتاروشانو با یک واکنش خوب دفع کرد؛ هرچند داور به دلیل خطا بازی را متوقف کرده بود.

1800569
در ادامه بازی متعادل و کم حادثه دنبال شد و در نهایت نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.
نیمه دوم را میلان بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۴ بود که روی یک ضدحمله این تیم می‌توانست به گل برسد اما رافائل لیائو که با پاس الیویه ژیرو صاحب موقعیت شده بود، ضربه ای که زد که توسط دروازه بان تورینو، وانیا میلینکوویچ ساویچ، مهار شد.
تورینیو خیلی سریع واکنش نشان داد و این بار ویلفرد سینگو بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار تاتاروشانو مغلوب نشد.
در دقیقه ۵۶ بار دیگر میلانی‌ها در آستانه گلزنی قرار گرفتند اما ضربه ژیرو را میلینکوویچ ساویچ به هر شکل ممکن مهار کرد.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۲، ژیرو گل اول بازی را به ثمر رساند. روی ارسال خوب تئو هرناندز از سمت چپ بود که ژیرو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

1800568
بعد از این گل بازیکنان میهمان پیش کشیدند و در دقیقه ۷۴ بود که روی یک ضربه کرنر روی دروازه میلان، نزدیک بود ساندرو تونالی با ضربه سر به اشتباه دروازه خودی را باز کند اما با خوش شانسی میلانی‌ها توپ به بیرون رفت.
در دقیقه ۷۶ همه چیز برای گل دوم میلان فراهم بود اما تئو هرناندز که روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از کنار دروازه به بیرون زد.
در دقایق پایانی بازیکنان تورینو تلاش زیادی کردند تا به گل تساوی برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان یک گل به سود میلان به پایان رسید. میلان با این سه پیروزی ۴۱ امتیازی شد و به طور موقت به رتبه سوم جدول صعود کرد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید