پرسپولیس و بازی قهرمانی با شاگردان مهدوی‌کیا

0
79



کد خبر : ۱۸۶۹۷۳۴ |
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷ |
۸۸۲ بازدید |

۰
دیدگاه


روز گذشته قرار بود یکی از حساسترین بازیهای رده جوانان بین پرسپولیس و آکادمی کیا برگزار شود.

پرسپولیس و بازی قهرمانی با شاگردان مهدوی‌کیا

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای پایانی لیگ برتر جوانان تهران، رقابت حساسی بین سه مدعی قهرمانی، آکادمی کیا، استقلال و پرسپولیس است که به ترتیب در رده اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. روز گذشته استقلال موفق شد تیم ایرانمهر را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد تا در پایان هفته بیست و هفتم ۶۲ امتیازی در کنار آکادمی کیا قرار بگیرد.

اما حساسترین بازی هفته قرار بود در ورزشگاه درفشی‌فر بین پرسپولیس و آکادمی کیا برگزار شود که به دلیل شرایط نامطلوب زمین تیم پرسپولیس لغو و به زمان دیگری موکول شد. این دیدار باتوجه به اینکه پرسپولیس ۵۹ امتیازی و آکادمی کیا ۶۲ امتیازی بود، اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان مجتبی بوستانی و مهدی عطالو داشت.

در صورتی که پرسپولیس بتواند این بازی را با پیروزی خود خاتمه دهد، در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر جوانان، سه تیم ۶۲ امتیازی رقابت برای کسب جام قهرمانی را ادامه خواهند داد که در این صورت یکی از رقابت‌های حساس سالهای اخیر در رده جوانان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس در سه هفته پایانی به مصاف ایرانمهر، دژ ۳۴ و پیکان خواهد رفت که دو تیم از این جمع در بالای جدول قرار دارند و به عبارتی شاگردان عطالو کار بسیار دشواری برای کسب جام قهرمانی خواهند داشت.

تیم جوانان پرسپولیس هفته پیش موفق شد استقلال را در ورزشگاه خانگی آبی پوشان شکست دهد و حالا باید دید در ادامه لیگ برتر چه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست بازی معوقه تیم پرسپولیس و آکادمی کیا چه زمانی برگزار خواهد شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید