آنچلوتی: این قهرمانی، انگیزه‌ای برای قهرمانی‌های بعدی است

0
62



کد خبر : ۱۸۶۹۸۵۶ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۲۰ |
۱۱۴ بازدید |

۰
دیدگاه

می دانیم مشکلاتی داریم ولی در حال بهتر شدن هستیم


کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از فتح جام باشگاههای جهان، تیمش را آماده قهرمانی های بعدی دانست.

آنچلوتی: این قهرمانی، انگیزه‌ای برای قهرمانی‌های بعدی است

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید موفق شد الهلال را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داده و برای هشتمین بار قهرمان جام باشگاههای جهان شود. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال در پایان این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود، قهرمانی در جام باشگاههای جهان را یک انگیزه خوب برای ادامه موفقیت آمیز فصل دانست؛ جایی که آنها باید در لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری و لالیگا برای کسب عنوان قهرمانی بجنگند.

سرمربی رئال مادرید همچنین با تمجید از بازیکنانی مثل وینیسیوس و والورده تاکید کرد که آنها بهترین نسخه خود را در فینال مقابل الهلال ارائه کردند. هر دو بازیکن که جزو مهره های ثابت ترکیب رئال به شمار می رفتند، با دبل مقابل الهلال، نقشی پررنگ در موفقیت تیم خود در ورزشگاه پرنس عبدالله رباط داشتند و تحسین سرمربی را برانگیختند.

کارلو آنچلوتی که کاملا از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می رسید در نشست خبری پس از فینال گفت: “ما در حال بهتر شدن هستیم. می دانم که مشکلاتی داریم اما تیم کیفیت خوبی دارد و در حال حرکت رو به جلو هستیم. با بازیکنانی مانند کریم و میلیتائو برمی گردیم. این قهرمانی به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد و یک انگیزه بالا برای ادامه موفقیت آمیز فصل جاری خواهد بود.”

او با تحسین وینیسیوس جونیور که دو گل و یک پاس گل در فینال به نام خود ثبت کرد و بهترین بازیکن جام شد، افزود: “وینی روز به روز در حال پیشرفت و بهتر شدن است. او عملکرد خیلی خوبی در بازی های اخیر داشته است. از عملکرد این بازیکن راضی هستیم چرا که می بینیم او به پیشرفت خود همچنان ادامه می دهد.وینیسیوس بازیکن بسیار موثری است و تقریبا در هر بازی گل می زند و تاثیرگذاری بالایی دارد. او چهارشنبه ما را همراهی نمی کند چون محروم است. به همین خاطر من چند روزی به این بازیکن استراحت می دهم گرچه علائمی از خستگی در او دیده نمی شود.”

1800885

رئال مادرید بعد از شکست مقابل مایورکا راهی مراکش شد تا در جام باشگاههای جهان حضور پیدا کند. کارلو آنچلوتی با اشاره به این موضوع ادامه داد: “با شرایط روحی بدی بعد از شکست مقابل مایورکا در جام باشگاههای جهان حضور پیدا کردیم ولی آماده حضوری قدرتمند در این مسابقات بودیم و حالا با کسب قهرمانی، روحیه خوبی به دست آورده ایم.”

فدریکو والورده با دبل مقابل الهلال، دهمین گل فصل خود را به ثمر رساند؛ آنچلوتی پیش از این گفته بود که اگر این بازیکن کمتر از ده گل در فصل جاری بزند، دیگر مربیگری نخواهد کرد. او با شوخی ابراز خوشحالی کرد که با این شرایط دیگر لازم نیست کارت مربیگری خود را پاره کند و افزود: “از اینکه فده به این تعداد گل رسیده راضی ام و از و تشکر می کنم. او دوران سختی را پشت سر گذاشته و در سطح بالایی قرار دارد. فده انرژی زیادی به تیم تزریق می کند در حال حاضر بهترین عملکرد را در سمت راست از این بازیکن شاهد هستیم.”

کارلو آنچلوتی که در میلان هم دوران بسیار موفقی داشته بعد از بازگشت به رئال در سال ۲۰۲۱ تا به این لحظه ۵ جام کسب کرده است و امشب نیز صدمین قهرمانی تاریخ رئال را به هواداران تقدیم کرد. او در پاسخ به این سوال که کدام باشگاه برای او مطلوب تر بوده گفت: “رئال مادرید و میلان دو تیم بزرگ در فوتبال هستند؛ دو خانواده که توسط رئیس هایی بزرگ، برلوسکونی و فلورنتینو پرز اداره می شوند. من نیز خوشحالم که بخشی از این داستان هستم.”

او با امیدواری نسبت به آینده تیمش در فصل جاری تاکید کرد: “ما پیشرفتی که انتظار می رفت را در چند بازی گذشته به نمایش گذاشته ایم. امید زیادی داریم که همین روند را در ادامه و جام هایی که پیش رو هست نیز ادامه دهیم و برای موفقیت های بیشتر بجنگیم. به نظرم برای قسمت دوم این فصل که در پیش است، شرایط خوبی داریم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید