ابوالفضل از کابوس جام‌جهانی خلاص نمی‌شود(عکس)

0
87



کد خبر : ۱۸۶۹۹۲۶ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۶ |
۷۹۵ بازدید |

۰
دیدگاه


مدافع چپ استقلال منتظر یک فرصت دیگر از سوی ساپینتو است تا یک بار دیگر توانایی هایش را ثابت کند.

ابوالفضل از کابوس جام‌جهانی خلاص نمی‌شود(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ابوالفضل جلالی معمولا یکی از پر ماجرا ترین بازیکنان استقلال است، بازیکنی که فصل گذشته با کلی حرف و حدیث در خصوص رضایت نامه اش از سایپا راهی استقلال شد اما به دلیل مصدومیت تقریبا یک نیم فصل را از ترکیب آبی ها دور بود.

با این وجود، جوان چپ پای آبی ها در نیم فصل دوم توانست در ترکیب تیم مجیدی نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و در این فصل نیز جلالی در چند هفته ابتدایی بازی می کرد و بعد از آن جای خود را به سلمانی داد.

علی رغم حضور کوتاه در ترکیب تیم ساپینتو، اما کارلوس کی روش تصمیم گرفت تا جلالی را با خود به قطر ببرد و او تنها چند دقیقه ای مقابل آمریکا به میدان رفت و عملکرد مثبتی داشت.

جلالی اما باز هم بدشانسی آورد و در همان بازی دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد و به مدت چند هفته است که مصدومیت را پشت سر گذاشته و می تواند استقلال را همراهی کند و تنها دقایقی از نیمه دوم را به خود اختصاص داده است.

بازیکنی که سودای لژیونر شدن یا حداقلش بازی فیکس در استقلال بعد از جام جهانی را در سر داشت، اکنون کمتر در ترکیب تیمش به میدان می رود. با این حساب می توان گفت جام جهانی برای ابوالفضل بدیمن بوده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید