تکنولوژی حرف اول‌و‌آخر را در بازی یووه زد (عکس)

0
72



کد خبر : ۱۸۷۰۰۲۴ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶ |
۸٫۹K بازدید |

۱
دیدگاه

سه گل به ثمر رسید اما یک گل از فیلتر رد شد


یوونتوس با تک گلی که توسط VAR پذیرفته شد، از سد فیورنتینا گذشت.

تکنولوژی حرف اول‌و‌آخر را در بازی یووه زد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در یکی از بازی های هفته بیست و دوم سری آ موفق شد میهمان خود فیورنتینا را با تک گل آدرین رابیو شکست دهد. این گل، تنها گل از بین سه گلی بود که در بازی امشب به ثمر رسید و پذیرفته شد.

رابیو در دقیقه ۳۴ بازی ارسال آنخل دی ماریا را با ضربه سر روانه دروازه کرد. واکنش سریع دروازه بان که باعث خروج توپ از دروازه شد، صحنه مشکوکی را به وجود آورد. در این لحظه مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه ولی داور به کمک ساعت خود که به فناوری خط دروازه مجهز بود، عبور توپ را تایید و گل بازیکن یووه را صحیح اعلام کرد.

1801144

در نیمه دوم بازی دو گل دیگر به ثمر رسید؛ این دو گل اما برخلاف گل رابیو پذیرفته نشدند. سهم هر کدام از دو تیم از گل های مردود این نیمه، یک گل بود. هر دو گل نیز به دلیل آفساید پذیرفته نشدند.

1801145

در اوایل نیمه دوم بود که ولاهوویچ با یک ضربه چیپ  در موقعیت تک به تک دروازه فیورنتینا را باز کرده و به احترام تیم سابقش شادی نکرد. این نمایش دراماتیک اما چند لحظه دوام داشت و داور بازی بعد از بازبینی صحنه در VAR آن را آفساید تشخیص داد. در آخرین دقیقه از نیمه دوم هم نوبت فیورنتینا بود که به گل برسد؛ این گل را گائتانو کاستروویلی با یک شوت زیبا به ثمر رساند ولی این گل هم مثل گل قبلی به علت آفساید و توسط VAR مردود اعلام شد.

1801146



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید