دياز: سرمان را بالا می‌گیریم چون ما الهلالیم

0
79



کد خبر : ۱۸۶۹۸۵۴ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۷ |
۵۶۷ بازدید |

۰
دیدگاه

لحظاتی رقم زدیم که برای هر باشگاهی ممکن نیست


سرمربی تیم الهلال بعد از شکست ۵-۳ تیمش مقابل رئال به تحسین شاگردان خود پرداخت.

دياز: سرمان را بالا می‌گیریم چون ما الهلالیم

به گزارش “ورزش سه”، الهلال عربستان در این دوره از جام باشگاههای جهان دست به کار بزرگی زده و با شکست دادن فلامینگوی برزیل فینالیست شد. این تیم در دیدار فینال هم بازی آبرومندانه و قابل قبولی مقابل رئال مادرید انجام داد و در نهایت با نتیجه ۵-۳ شکست خورد. رامون دیاز بعد از این دیدار به تحسین شاگردان خود پرداخته و گفت: “كماكان سرمان را بالا نگه مي داريم، چون كه ما الهلاليم.”

سرمربی ۶۳ ساله آرژانتینی با اشاره به اینکه شاگردانش عملکردی فراتر از انتظار در این جام داشتند گفت: “مي دانستيم كه با رئال بازي داريم و همگان مي دانند كه رئال چه تیم بزرگی است.به تيمم افتخار مي كنم. همچنین به لحظاتي كه براي هر باشگاهي رسيدن به آن ممكن نيست، افتخار مي كنم.”

1800877

الهلال در این دوره از مسابقات با حمایت چشمگیر هواداران خود توانست موفقیت یاد شده را رقم بزند؛ دیاز با تاکید به اهمیت این موضوع افزود: “از هواداراني كه طي اين مسابقات در كنار ما بودند تشكر و به هر آنچه كه با آنها تجربه كرديم، افتخار مي كنم.”

او در رابطه با عملکرد بازیکنان خود در بازی فینال گفت: “بازي دشواري بود. با این وجود در طول بازی نشان داديم كه لايق حضور در ديدار نهايي بوديم. به بازيكنانم بابت عملكرد خوبشان در مقابل رئال تبريك می گویم.”

سرمربی الهلال که عقیده دارد این پایان جاه طلبی های تیمش نخواهد بود در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: “مسیر خود را بعد از اين كار بزرگي كه كرديم، ادامه مي دهيم و تلاشمان را براي دستيابي به بهترين ها بيشتر خواهیم کرد.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید