لواندوفسکی به صخره غیرقابل‌عبور خود رسید

0
95



کد خبر : ۱۸۶۹۹۵۳ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۲ |
۲۴۹ بازدید |

۰
دیدگاه

دوئل لوا و آلبیول در لاسرامیکا


ورزشگاه لاسرامیکا و رائول آلبیول در فصل گذشته به کابوسی برای روبرت لواندوفسکی بدل شدند. ستاره لهستانی امشب بار دیگر به این ورزشگاه برمی‌گردد و برابر آلبیول قرار خواهد گرفت.

لواندوفسکی به صخره غیرقابل‌عبور خود رسید

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا امشب در لاسرامیکا برابر میزبان سرسخت خود، ویارئال، قرار خواهد گرفت و قصد دارد با کسب پیروزی فاصله‌اش با رئال را موقتا به یازده امتیاز افزایش دهد. کار ساده‌ای نخواهد بود، ولی بارسا این هفته‌ها کاملا روی فرم است.

1801021

بازی امشب دوئل جذابی در میانه زمین بین گاوی و پدری با بائنا و یرمی پینو خواهد بود و البته بسیاری نیز منتظر رویارویی مجدد روبرت لواندفسکی و رائول آلبیول هستند.

لوا فصل گذشته خاطره خوبی از ورزشگاه ویارئال و آلبیول ندارد. در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، ویارئال توانست ۱-۰ بایرن را شکست دهد و آلبیول نیز در تمام دوئل‌ها برابر لوا موفق‌تر عمل کرد. در بازی برگشت، هرچند لوا گلزنی کرد، ولی بازی ۱-۱ مساوی شد و ویارئال به نیمه نهایی رفت. در بازی رفت لالیگای فصل جاری، لواندوفسکی انتقام گرفت و توانست دو گل از سه گل بارسا به ویارئال در نوکمپ را بزند. ستاره لهستانی و آلبیول در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز برابر هم قرار گرفتند و لوا در هر دو بازی مرحله گروهی برابر ناپلی‌ها موفق به گلزنی نشد. یک بازی را ناپولی ۲-۱ برد و بازی بعدی را دورتموند ۳-۱ پیروز شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید