مهری: استقلال از سپاهان و پرسپولیس بهتر بازی می‌کند

0
82



کد خبر : ۱۸۶۹۹۱۱ |
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴ |
۵۸۵ بازدید |

۱
دیدگاه

ساپینتو یک مربی حرفه‌ای است، من هم به ملی‌پوش شدن فکر می‌کنم


سعید مهری می گوید استقلالی‌ها می خواهند زمانی که به صدر جدول می رسند، طوری نتیجه بگیرند که اختلافشان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.

مهری: استقلال از سپاهان و پرسپولیس بهتر بازی می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، پس از ۲ شکست متوالی برابر تراکتور و سپاهان، شاگردان ریکاردو ساپینتو در سه هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند و از سد ملوان، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان گذشته اند. یکی از ستاره های استقلال در این دیدارها، سعید مهری است که عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است.

مهری که در بازی های گذشته مورد انتقاد هواداران قرار می گرفت، در دیدارهای اخیر توانسته رضایت آنها را به دست بیاورد و برای تیمش مثمر ثمر واقع شده است. این بازیکن گفتگویی با بخشی ورزشی روزنامه همشهری انجام داده که آن را در زیر می خوانیم:

* از بازی با نفت مسجدسلیمان شروع کنیم که منجر به یک برد مهم دیگر برای استقلال شد.
بعد از باخت به سپاهان شرایط تیم ما طوری شد که برای بازگشت به کورس قهرمانی، فقط باید سه امتیازها را می‌گرفتیم. خدا را شکر که در هر سه بازی اخیر سه امتیاز مهم گرفتیم و در بازی با نفت مسجدسلیمان هم عملکرد خوبی داشتیم. آنها هم تیمی قابل احترام هستند ولی ما بهتر فوتبال بازی کردیم و درنهایت سه امتیاز را گرفتیم.

* بعد از اختلاف هشت امتیازی با صدر جدول، فکر می‌کردی اینقدر زود خودتان را به صدر نزدیک کنید؟
ما قبل از جام جهانی که لیگ تعطیل شد، شرایط خوبی داشتیم ولی تعطیلی ۲ ماهه به تیم ما ضربه زد. بعد از جام‌جهانی بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کردیم و تراکتور را در جام حذفی شکست دادیم. در بازی با سپاهان هم می‌توانستیم بازنده نباشیم و خیلی خوب بازی کردیم. حالا از لحاظ امتیازی شرایط خوبی در جدول داریم و می‌خواهیم خیلی زود خودمان را به صدر جدول برسانیم و اختلاف‌مان را با دیگر رقیبان بیشتر کنیم. ما فقط به حضور در صدر فکر نمی‌کنیم، می‌خواهیم وقتی در صدر جدول قرار گرفتیم، طوری نتیجه بگیریم که اختلاف‌مان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.

1757483

* در یک مقطع نتایج خوبی نگرفتید و حتی بحث اخراج ساپینتو از استقلال هم مطرح شد. جو تیم در آن زمان چطور بود؟
توقع رسانه‌ها و هواداران از استقلال بالاست چون ما یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آسیا هستیم. یکی از مسائلی که به‌شدت استقلال را اذیت کرد، مصدومیت بازیکنان ثابت و تأثیرگذار تیم بود و همین موضوع باعث شد دست ساپینتو بسته باشد. وقتی برخی مسائل در رسانه‌ها مطرح شد، باشگاه به‌خوبی از کادر فنی حمایت کرد و دیدید که در ادامه چقدر خوب نتیجه گرفتیم.

* کار کردن با ساپینتو چطور است؟ چرا او اینقدر عصبانی است؟
ساپینتو یک مربی کاربلد و حرفه‌ای است که سعی می‌کند به بازیکنان انرژی و انگیزه بدهد. من چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم. هر مربی خصوصیات رفتاری خودش را دارد و ساپینتو هم گاهی اوقات کنار خط عصبانی می‌شود ولی اصلا اینطور نیست که بگوییم او مربی بداخلاقی است. ساپینتو همیشه می‌خواهد تیمش در بهترین شرایط قرار داشته باشد و ارتباطی صمیمی با بازیکنان دارد.

1780992

* این روزها به‌نظر می‌رسد در بهترین شرایط ممکن هستی ولی در یک مقطع از عملکرد تو انتقادهایی صورت گرفت. در این مورد چه صحبتی داری؟
در استقلال و پرسپولیس انتظارات از بازیکنان در همه پست‌ها بالاست و هر بازیکنی هم ممکن است مورد نقد قرار بگیرد. قبول دارم که شاید در بعضی از بازی‌ها آن چیزی نبودم که خودم و دیگران انتظار داشتند ولی من هیچ وقت دوست ندارم درجا بزنم. همیشه دنبال یاد گرفتن و بهتر شدن هستم و دوست دارم کیفیت فوتبالی‌ام را بالا ببرم. مهم‌ترین موضوع این است که خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و فکر می‌کنم در این چند بازی شرایط خوبی داشتم.

* ماتا مربی استقلال هم بعد از بازی از تو تعریف کرد.
ایشان به من لطف دارد. همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

* فکر می‌کنی در آینده‌ای نزدیک به تیم ملی دعوت شوی؟
حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و من هم دوست دارم به پیراهن تیم ملی برسم ولی هم‌اکنون تمام تمرکزم روی استقلال است تا برای دومین فصل پیاپی قهرمان شویم.

1696922

* در مورد سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی شما برای رسیدن به قهرمانی هستند چه صحبتی داری؟
هر دو تیم جزو تیم‌های خوب و باکیفیت فوتبال ایران هستند ولی من معتقدم بهترین فوتبال لیگ را استقلال بازی می‌کند. می‌دانیم کار سختی در ادامه بازی‌ها داریم ولی می‌توانیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

* برخی معتقدند کیفیت بازی‌های لیگ در این فصل افت کرده است. نظر تو چیست؟
هر فصل شرایط خاص خودش را دارد. امسال واقعا تیم‌ها نزدیک به هم هستند و همین موضوع باعث شده تا همه بازی‌ها در نوع خودش سخت و حساس باشد. شاید برخی تصور کنند کیفیت فنی لیگ خوب نیست، ولی من چنین نظری ندارم. نتیجه گرفتن برای همه تیم‌ها سخت شده و همین موضوع شاید این ذهنیت را به برخی بدهد که لیگ ایران بی‌کیفیت است ولی من چنین نظری ندارم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید